Skocz do zawartości

Wolne Obrotu 2.2 16V Sintra


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Od jakiegoś czasu mam problem z wolnymi obrotami.Jak autko się rozgrzeje obroty spadają do 500 i czuć drgania auta.

Jak można podnieść obroty.Powiedziano mi że podłączenie do komputera nic nie da bo w benzynie nie mam możliwości podniesiena obrotów.Może ktoś wie co należy zrobić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pojedz na komputer do serwisu opla i dowiesz sie co go boli , obroty da sie podnieść ,

ale zasada jest prosta zawsze trzeba usunąć przyczynę a nie kombinować.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-254896
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

A jest to przerobiony samochód na gaz ? u mnie było podobnie spadały obroty i na zakrętach przy skręcaniu na sprzęgle gasł ale wymieniłem przewody od świec wyczyściłem krokowca i silnik ma 1000 obrotów pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-250521
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o podniesienie obrotów to niestety tylko serwis.Ja w swoim podniosłem z 650 na 800obr/min. bo te 650 to troche mało było jak na 4 cylindry i jak dodawałem raptownie gazu przy ruszaniu to miał moment zawachania wchodzić na obroty czy nie wchodzić teraz niema juz tego łatwiej wchodzi na obroty.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-250440
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hej ja natomiast mam problemy ze zbyt wysokimi obrotami nie chce mi zejsc ponizej 1500 obr/min juz wymieniłem silniczek krokowy , wyczyscilem przepustnice a teraz mysle o jakims czujniku tylko który? moze ktos miał podobny problem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-243875
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o temperature to w trasie jest ok ale jak pokrece sie po miejskich korkach wzrasta do 100ki co proponujesz? czyzby to był czujnik ten mały na bloku koło tego duzego do hłodnicy? nie wiem dokładnie który to moze być?jak sądzisz? a jeszcze jedno jak chodził chwile u mechanika to cały czas kreciły sie wentylatory

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-243617
Udostępnij na innych stronach

to normalne objawy jak postoiszpo korkach w mieście to będzie całyczas temp.podchodzić do 100 potem załanczają się wentylqatory i zbijają ją na ok 70st.czujnik temp masz wporządku.Sprawdz czy nikt vci nie podkręcił kklapy przepustnicy. Na kolektorze ssącym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-243599
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

hej ja natomiast mam problemy ze zbyt wysokimi obrotami nie chce mi zejsc ponizej 1500 obr/min juz wymieniłem silniczek krokowy , wyczyscilem przepustnice a teraz mysle o jakims czujniku tylko który? moze ktos miał podobny problem?

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

A temperature jak ci pokazuje bo moze ci chodzi non stop na ssaniu i bogatej mieszance. Ja bym poszedł tym tropem.

 

Witaj mam identyczny problem. Sintra X22XE bez LPG. Obroty 1500 na wolnych.

Wymieniłem krokowy po zapaleniu pochodziła chwile na ssaniu wiadomo obroty wyższe apóżniej zeszła na 1000. Po przejechaniu 3km znów 1500obr na wolnych. Odłaczyłem sonde żadnych zmian w pracy silnika (czyt. w obrotach)

Samochód był na kompie w ASO OPEL i nic żadnych błędów i wszystkie czujniki sprawne (tak twierdzą serwisanci)

Z ciekawości po wykręceniu krokowego zatkałem otwór palcem (zassało mi go podciśnienie) i silniczek zszedł elegancko do 800obr i pracował równiutko jak szwajcarski zegarek. Mógłbym zaślepić krokowy ale zastanawiam sie ile by wtedy paliła? i czy nie było by problemu z zapalaniem na zimnym silniku?

Wykręciłem nawet śrubke blokująca położenie przepustnicy i próbowałem ręcznie docisnąćprzepustnice ale dalej już nie poszła.

Jeśli chodzi o prace na ssaniu to raczej nie bo na trasie spaliła ok 7,5l /100km (150km/h)

a temperatura na wyświetlaczu 100st.

Na 100% jest pęknięty kolektor wydechowy. Czy to jest przyczyną?

Pytałem już w innych tematach na tym forum lecz nie uzyskałem odpowiedzi więc teraz dołączam sie do tego tematu .

Prosze o pomoc!

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11805-wolne-obrotu-22-16v-sintra/#findComment-207926
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności