Skocz do zawartości

Wolne Obrotu 2.2 16V Sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam sprawdz czujnik temperatury na komputer ten wiekszy jezeli zaniza temperature to auto chodzi na ktos juz tak pisal ale na innym forum temp na wskazniku jest ok ale to inny czujnik z jednym przewodem

poprostu zamiast dobrej temp pokazywal 8 stopni i auto chodzi na ssaniu bledow nie wyswietli bo czujnik jest dobry. wykarze to pelna diagnoza elektroniki obroty powinny byc 650 polecam lepsze czujniki pare zloty wiecej ale lepsze

 

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 22:26 ]

pekniety kolektor moze miec wrazliwosc na sonde lamda moze zle pracowac sonda nie sugeruj sie czujnikiem temperatury na wskazniku bo jest po to zeby silnika nie przegrzac jak pisalem do sterowania jest drugi czujnik z dwoma przewodami nie gmyraj przy przepustnicy bo nic to nie da za wolne obroty odpowiada krokowy ktory przepuszcza powietrze miedzy przepustnica ilosc powietrza dosstarczonego do kolektora reguluje wolne obroty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sprawdz czujnik temperatury na komputer ten wiekszy jezeli zaniza temperature to auto chodzi na ktos juz tak pisal ale na innym forum temp na wskazniku jest ok ale to inny czujnik z jednym przewodem

poprostu zamiast dobrej temp pokazywal 8 stopni i auto chodzi na ssaniu bledow nie wyswietli bo czujnik jest dobry. wykarze to pelna diagnoza elektroniki obroty powinny byc 650 polecam lepsze czujniki pare zloty wiecej ale lepsze

 

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 22:26 ]

pekniety kolektor moze miec wrazliwosc na sonde lamda moze zle pracowac sonda nie sugeruj sie czujnikiem temperatury na wskazniku bo jest po to zeby silnika nie przegrzac jak pisalem do sterowania jest drugi czujnik z dwoma przewodami nie gmyraj przy przepustnicy bo nic to nie da za wolne obroty odpowiada krokowy ktory przepuszcza powietrze miedzy przepustnica ilosc powietrza dosstarczonego do kolektora reguluje wolne obroty

1 ) Sprawdze czujnik. Ale jak?(chyba musze mieć inny na podmiane) bo na kompa znów nie pojade.

2) dlaczego jak zaślepie palcem otwór po zdemontowaniu krokowego to obroty spadają do 800 i silnik pracuje równiutko? dlaczego nie gaśnie? Może dostaje gdzies lewe powietrze? tylko gdzie? Pęknięty kolektor ssący?

Jeśli pracował by na ssaniu to powinien palić chyba jak smok? a na trasie pali 7,5l!:)!:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

chyba ze jest krokowy walniety sprawdzales jakos moze tez lapac lewe powietrze gdzies ciezko powiedziec czujinik temperatury kup i zamien majatku nie kosztuje, nie boscha kolo 20 zl i podmien i zobacz skoro jak zatykasz otwor krokowca i obroty spadaja to moze wlasnie krokowiec nie reaguje na sygnal z kompa spruboj przytkac otwor po krokowcu podlacz zdemontowanego krokowca i zobaczysz czy reaguje otwiera i domyka zaworek napiec nie znam jakie przychodza na krokowca

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem. Przytkałem otwór po krokowcu palcem i obserwowałem zachowanie silniczka krokowego jedynie o kilka mm(2 może 3) zmieniała się jego pozycja. Wyglądało to tak jak by był problem w sterowaniu silnikiem krokowym miałem o tym napisać lecz mi to umkneło, sprawdziłem napięcie po załączeniu stacyjki (właczony zapłon , nie zapalony silnik) napięcie 11,5V po zapaleniu napięcie spada i wacha sie 3,5V, 5V 7,5V . Bez względu czy zatkałem palcem(obroty spadły do 800) czy odetkałem (silnik dziwnie pracował wchodził na obroty i spadał) krokowy zmieniał położenie o kilka mm. Sprawdzałem na 2 silniczkach i efekt identyczny na oby dwóch.

 

A TPS? Lub taki zawór podcisnienia na listwie od wtrysków?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tps odpowiada za przekazanie do kompa dane o otwarciu przepustnicy na listwie wtryskowej jest to zawor odpowiadajacy za cisnienie paliwa

proponowal bym jechac na kompa ale ktory ci pokaze wszystkie dane z czujnikow a nie tylko błedy wyswietla krokowiec dziala ci poprawnie na to wyglada zasilanie jest obraca sie

poprostu trzeba znac dobrze wtrysk i kombinowac ja niestety nieznam napisz jak ci sie uda poradzic z problemem ja tez nieraz kombinuje jak cos sie posuje ale nieraz niepotrzebnie kupuje czesci pozdrowinka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przeczytałem, ale sinterka pojechała sobie daleko (1500km) Dalej ma na wolnych 1500obr a w trasie podobno palila 7,5l PB Jak właściciel coś sam pokombinuje to da znać, narazie musimy cierpliwie czekać na wiadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności