Skocz do zawartości

Drganie na kierownicy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 lata później...
Gość Anonymous

witam. u mnie dzieje sie tak samo przy predkosci 110 - 120 ale dalej juz jest dobrze. mam tak na wywazonych kolach zimowych i letnich i po geometrii. tez nie wiem co to moze byc. czemu akurat przy takiej predkosci?!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam użytkowników opli. mam problem ze wspomaganiem po zmienieniu opon z zimowych na letnie i ich wyważeniu - ciężej się kreci i są leciutkie drgania w kierownicy, a gdy stoję przy odpalonym silniku i kręcę kierownicą to wczuwam jakieś przeskoki.

czekam na poradę. z góry dzięki pozdro.

 

popr.ort./DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

po zmienieniu opon z zimowych na letnie i ich wywarzeniu cierzej sie kreci

letnie mają twardsze gumy więc jest ciężej.

 

gdy stoje przy odpalonym silniku i krece kierownica to wczowam jakies przeskok

Może warto sprawdzić poziom płynu od wspomagania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ryba1986adam

mam podobny problem tylko ze podczas hamowania jest to granica od 60 do 40km/h bardzo trzesie kierownica ... wiecie moze czym to jest spowodowane?!

 

nie pisz dużymi literami ''regulamin'' poprawiłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a u mnie znowu od 110 kieownica wchodzi w drgania im szybciej tym gozej..nawet auto wchodzi w drgania..wydaje mi sie ze to przez zimowki ale nie jestem pewien..troche boje sie o zawieszenie ..ze sie wybije bo takie drgania naprawde sa bardzo szkodliwe dla auta..ale mam pytanie bo raz uderzylem , najechalem na wysepke opone wybulilo (ale zmienilem) i moze to dla tego cos moglo sie wykrzywic przestawic no nie wiem...chyba najleprzym sposobem na spawdzenie bedzie wymiana na letnie..pozdrawiam serdecznie :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gomezzz1

am podobny problem tylko ze podczas hamowania jest to granica od 60 do 40km/h bardzo trzesie kierownica ... wiecie moze czym to jest spowodowane?!

pewnie krzywa tarcza

 

a u mnie znowu od 110 kieownica wchodzi w drgania im szybciej tym gozej..nawet auto wchodzi w drgania..

sprawdzić wyważenie kół, wadliwa opona, krzywa felga, jakiś luz w zawieszeniu...

chyba najleprzym sposobem na spawdzenie bedzie wymiana na letnie..

jak masz drugi komplet to zmień i się przekonasz czy to wina kół, ewentualnie przerzuć z tyłu na przód

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

u mnie było takie samo bicie na kierownicy i okazało się iż powodem jest dystans jaki jest między felgą poprostu sie wyrobił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też czasami drży kierownica przy ok 140 ale zauważyłem że dużo ma na to wpływ jezdnia,musiałem pokonać wiele odcinków z podobną prędkością i przekonać się że to nie układ kierowniczy.w sumie mam stare opony z 10 lat będą miały :) .i pewnie też dają znać o sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności