Skocz do zawartości

Rozrząd 1.6 16V. Wasze opinie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz coś więcej. Cześci ostatecznie kupiłeś na Allegro? Ile Cię wyniosło łącznie z robocizną. Jeśli allegro to która aukcja?

 

Pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam zamiar wymienić rozrząd + pompa wody w mojej astrze gdyż nie mogę ustalić, kiedy był zmieniany, bo dopiero, co kupiłem autko a niema, co wieżyc tym, co sprzedają, bo sami wiecie jak to jest wybrałem ponoć oryginalny rozrząd i pompę wody Skf (polecana w tym temacie) najprawdopodobniej cały układ chłodzący zaleję płynem chłodniczym Borygo, bo ten, co jest teraz wygląda na mocno spracowany.

http://www.allegro.pl/item436551593_kpl_rozrzad_opel_astra_ii_vectra_c_zafira_a_gm.html

http://www.allegro.pl/item432530047_pompa_wody_firmy_skf_opel_silniki_1_4_1_6_16v.html

Uwagi mile widziane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór jest dobry

a w razie czego tu jest też inny dobry ale troszkę jest tańszy - może kogoś zaintetesuje :

http://www.allegro.pl/item431560079_rozrzad_pompa_opel_vectra_c_1_6_1_8_z16xe_z18xe.html

http://www.allegro.pl/item433228506_rozrzad_oryginalny_pompa_opel_astra_g_1_6_16v.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Dziś wreszcie udało mi się wymienić rozrząd w mojej Asterce G Z16XEP. Całej operacji dokonano w ASO w Zd. Woli. Jak po wszystkim usłyszałem cenę to byłem prawie zszokowany. :) 702 złote. Tyle wyliczyli mi uwzględniając jakieś jesienne promocje itd. Powiem że bardzo miło mnie zaskoczyli. Myślę że jak na ASO to bardzo przystępna cena :D

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość robertnet

odkopię temat, byłem dziś u kumpla bo zacząl sam wymieniac rorzad w astrze x16xel, z 2000 roku, niestety jest problem z załozeniem paska rozrzadu, pasek jest ciągle luźno, nie można go w ogóle naciągnąć,- (tzn po max naprezeniu napinacza pasek wciąz luzno)

rolki, pasek, napinacz, pompa wody wszytko nowe, i takie same jak stare czesci, nie wiem w czym problem może byc, pompą wody także regulowalismy na maksa ja odciągając.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Odebrałem dzisiaj auto od mechanika po wymianie paska rozrządu i pompy wodnej.

Po włączeniu stacyjki palą się obydwie pomarańczowe kontrolki:

układ elektroniczny silnika (auto z kluczem) i emisja spalin. Co do tej drugiej nie mam pewności, czy powinna zgasnąć po kilku sekundach, pierwsza na pewno , a tak się nie dzieje.

Po uruchomieniu silnika obydwie gasną, przejechałem jakieś 10 km i nie zapalają się w czasie jazdy.

Kody błędów odczytane metodą hamulec - gaz - zapłon to 1614 i 1612

Znalazłem taki opis błędów:

P1614 Wrong Security Code received Immobiliser C-06

P1612 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser C-05

Nie wiem czy z takimi objawami mogę jeździć, w poniedziałek pojadę do zakładu, który mi wymieniał rozrząd, tylko czy dojadę?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności