Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Problem występuje sporadycznie, właściwie kadecina zapala kiedy chce. Jednego dnia zapali(za pierwszym razem) i zrobię 100km bez problemu. Drugiego dnia odpali, ale jak zejdzie na niskie obroty to gaśnie. Jak zgaśnie to nie zapali, muszę poczekać jakieś 10-15min i zapali za pierwszym razem. Lub czasem wystarczy popchnąć - zapali. Od rozrusznika tego nie zrobi mimo że się kręci (aku naładowany). Czasem jak jadę to zgaśnie. Musi mieć chwilę przerwy (tj jadę na sprzęgle) i odpalam od siły pędu(nie zawsze się udaje). Kontrolka błędu(silniczek) czasem się zapala (od kiedy go mam[podejżewam że lambda]). Na dniach sprawdzę kod błędu o ile jeszcze jest w pamięci. Wymieniłem już przewody, świece i filtr paliwa. Co to może być? Aparat zapłonowy, moduł? Cewka? Komputer ?! PomoCY! Dzięki i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 sprawsz kod w tedy mozna kombinowac dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-252059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Kod był 13 - sonda lambda brak sygnału. Wymieniłem moduł od aparatu zapłonowego i jak na razie kadet nie strajkuje. Popsikałem jeszcze gdzie się dało WD40   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-251411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 siemka, ja mam podobny kłopot z moim kadetem, odpala ok ale po nagrzaniu normalnie cyrk, kicha w tłumik, nie pali na wszystkie gary i gaśnie i nie mogę go od razu zapalić a po paru minutach zapali. Ile kosztował cię moduł zapłonu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-240985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 cewki raczej bym nie podejżewał, moduł jest przeważnie przyczyną niedociągnięć jeśli chodzi o układ zapłonowy jesli to nie pomoże proponuje sprawdzić palec rozdzielacza , czujnik halla lub nawet kopułka może być przyczyną problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-240755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 myślę że podstawą takich objawów jest niestety moduł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-238224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 noelkadet, czy sprawdziłeś błędy a jak świece przewody   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-238164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak podłączyć moduł aparatu zapłonowego do silnika 1,8 OHC wcześniej miałem w kadeciku silnik 1.6 Ohc i go zatarłem i pytałem się mechanika czy może być 1.8 też na jedno punkcie powiedział że tak tylko że teraz jest problem z tym modułem czy mógł by mi ktoś podać jakiś schemacik jak to podłączyć był bym bardzoooooooo wdzięczny krzyczący o tej samej treści post usunąłem/DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-233312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Rozumiem, że miałeś c16nz, a wstawiłeś c18nz? I komputer z wiązką i czujnikami został od c16nz? To nie problem modułu w takim razie, że nie masz iskry. Jak ci się uda dopasować aparat zapłonowy ze starego silnika do nowego, to ci zapali. Tam masz cewkę, która "mówi" kompowi o połozeniu wałka i on dopiero daje sygnał na moduł. Możesz mieć kłopot, bo wałek w c18nz nie ma otworu na pazur napędzający aparat. Albo będziesz wiercił otwór, albo zastosuj wałek od 18E, albo 16SH.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12118-problem-z-aparatem-zap%C5%82onowym/#findComment-233290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.