Skocz do zawartości

problem z pompowaniem paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam

od pewnego czasu wystąpił u mnie problem z pompowaniem paliwa przed rozruchem silnika

w normalnych warunkach po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa paliwa pompowała paliwo przez chwilę żeby układ zasilania był napełniony do uruchomienia a teraz po przekręceniu pompka nie pompuje gdzie szukać ustreki proszę o pomoc

pozdrawiam :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Najpierw sprawdz bezpieczniki a potem sprawdz czy dochodzi zasilanie do pompy paliwa ,

jak nie to trzeba szukac dalej jak tak to cos z pompą , niestety same porady nie pomogą

trzeba wjechać do garażu i dokonać pomiarów i pytać dalej.

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. U mnie był podobny problem, tylko że nie odpalał. Okazało się, że w skrzynce pod maską nawalił bezpiecznik (czarny przekażnik z 5 wtykami). Pomogło od ręki. W razie co to pisz, bo mam takowy w zapasie :( Hej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam czy możesz sprecyzować jakoś dokładniej który lub wykonać rysunek bo u mnie wszystkie przekaźniki są czarne

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

"fasttruck" przecież zrobiłem opis bezpieczników z Sintry wystarczy poszukać na forum i będziesz wiedzieć który odpowiada za zasilanie pompy, ale tak jak napisałem wcześniej

sprawdż czy masz tam zasilanie a nie sugeruj się usterkami innych bo w ten sposób

nigdy tego nie naprawisz bo każdy ma inne usterki mimo niedziałania tego samego elementu.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

za pompe odpowiada bezpiecznik numer 42(15A),ale jak jej nie słychać to pewnie sie spaliła.Też to miałem ostatnio i założyłem od omegi za 90 zł,anie oryginalną od Sintry za 250:-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jest to przekaźnik jak pisałem z 5ma bolcami, mniej więcej po środku, nie wiem jaki nr, ale jak coś to podam dokładniej. Taki przekażnik oryginalny od sintry mam używany jak coś to się dogadamy :mrgreen:. Często to g..no nawala, nie wiem dlaczego. hej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam nie chodzi o to że pompa wcale nie pracuje chodzi o moment tuż po przekręceniu kluczyka. w tym momencie powinno nastapić krótkie włączenie pompy i dopompowanie paliwa żeby odpalić a później pompa pracuje normalnie. mnie właśnie pompa nie dopompowuje paliwa przed rozruchem i musze sporo kręcić żeby podczas kręcenia rozrusznikiem napompowało (pompa napewno dobra sprawdzone)

jeszcze jedno nie chodzi o położenie bezpieczników bo to znam ale na schemacie nie ma opisu który przekaźnik za co odpowiada

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

słuchaj,nie wiem jaki masz model sintry,bo ja mam 3 litry i u mnie jest dokładnie opisane który to przekażnik.jak chcesz to moge zrobić Ci fotkę.

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności