Skocz do zawartości

problem z pompowaniem paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

jest problem rano z odpaleniem, wtedy włącze i wyłącze zapłon kilka razy tak żeby rozrusznik dygną, paliwo doleci i odpala wtedy od razu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj po ostatnim kursie, przed zamknięciem samochodu odkręcić korek wlewu aby weszło do zbiornika powietrze i wtedy będziesz wiedział czy to problem z podciśnieniem w zbiorniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość jarucha

witam mam taki sam problem moze coś sie wyjaśniło

Edytowane przez Kacper
usunięcie zbędnego cytatu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kacper

Czytałeś temat ? :rolleyes:

Okazało się, że w skrzynce pod maską nawalił bezpiecznik (czarny przekażnik z 5 wtykami). Pomogło od ręki.

nie sugeruj się usterkami innych bo w ten sposób

nigdy tego nie naprawisz bo każdy ma inne usterki mimo niedziałania tego samego elementu.

 

Napisz co zostało już sprawdzone :SMILE:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarucha

zauważyłem jeszcze jedną żecz po przekręceniu powoli kluczyka słychać pykniecie jak by paliwo dobijało a czasem tego nie słychać może problem tkwi w stacyjce ,że nie załacza za każdym razem pompki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarucha

no i po rannym sprawdzeniu dalej to samo auto po odpaleniu zapala normalnie po ruszeniu kicha i strzela tak jakby nie miał mocy i szarpie ale tylko do zagrzania silnika wydaje mi sie ze pompka nie dopompowuje paliwa po przekreceniu kluczyka zawsze palała na dotyk teraz krąci ze 4 sekundy ze 3-4 obroty niewiem może pompka paliwa na wykończeniu może coś nie załacza sie i paliwo nie dochodzi wpełni ,sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki po przekreceniu kluczyka słychać jak przekaźnik cyka czyli działa jak by pompka była walnięta to auto wogule by nie odpalało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa w sintrze chodzi po zapłonie. Po przekręceniu na zapłon ma bzyczeć cały czas. Jeśli jest problem z pompą musisz podłączyć manometr i obserwować wskazania.

Sprawdź jeszcze podciśnienie podłączone do regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej. Podciśnienie ma za zadanie obniżyć ciśnienie paliwa na listwie czyli w rezultacie zubożyć dawkę na jałowych obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarucha

dzisiaj rozebrałem ten przekażnik tak żeby go nie uszkodzić i jak przekrece kluczyk cisza .ręcznie przesunołem blaszke cyka słychać paliwko jak pompuje jak już silnik zapali to przekażnik działa ale nie ma tej pierwszej czynności po przekreceniu kluczyka do kontrolek a może jest jescze gdzieś czujnik powiązany z przekażnikiem bo chyba musi poinformować przekażnik o tym że paliwo zostało dopompowane po przekreceniu kluczyka do kontrolek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na krótko, tzn łączysz drucikiem terminal 87 i 30 w gnieździe przekaźnika. Pompa powinna się włączyć.

Co do czujników i informowania się jakiegoś to za dużo oczekujesz :wesoly:

To jest prosty układ, przekaźnik zostaje włączony przez ECU i pompa pompuje. Żadnych czujników pompowania niema.

Może w twoim roczniku jest jakoś inaczej. U mnie po przekręceniu na zapłon pompa chodzi cały czas, aż do śmierci akumulatora ;)

W omegach na przykład włącza się dopiero jak ECU dostanie sygnał z czujnika położenia wału korbowego (w momencie rozruchu).

W innych autach spotkałem się też z czasówką (np skoda). Po przekręceniu na zapłon przekaźnik włącza pompę na 5s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności