Gość emiliopl Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 jest problem rano z odpaleniem, wtedy włącze i wyłącze zapłon kilka razy tak żeby rozrusznik dygną, paliwo doleci i odpala wtedy od razu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-11429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Może spróbuj po ostatnim kursie, przed zamknięciem samochodu odkręcić korek wlewu aby weszło do zbiornika powietrze i wtedy będziesz wiedział czy to problem z podciśnieniem w zbiorniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-11422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emiliopl Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 jutro to zrobie, się zobaczy ale to jeden problem, jeszcze musze ściągnąć bak i pompke sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-11420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarucha Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) witam mam taki sam problem moze coś sie wyjaśniło Edytowane 5 Maja 2011 przez Kacper usunięcie zbędnego cytatu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-384402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czytałeś temat ? Okazało się, że w skrzynce pod maską nawalił bezpiecznik (czarny przekażnik z 5 wtykami). Pomogło od ręki. nie sugeruj się usterkami innych bo w ten sposób nigdy tego nie naprawisz bo każdy ma inne usterki mimo niedziałania tego samego elementu. Napisz co zostało już sprawdzone   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-384545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarucha Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 zauważyłem jeszcze jedną żecz po przekręceniu powoli kluczyka słychać pykniecie jak by paliwo dobijało a czasem tego nie słychać może problem tkwi w stacyjce ,że nie załacza za każdym razem pompki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-384592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarucha Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 no i po rannym sprawdzeniu dalej to samo auto po odpaleniu zapala normalnie po ruszeniu kicha i strzela tak jakby nie miał mocy i szarpie ale tylko do zagrzania silnika wydaje mi sie ze pompka nie dopompowuje paliwa po przekreceniu kluczyka zawsze palała na dotyk teraz krąci ze 4 sekundy ze 3-4 obroty niewiem może pompka paliwa na wykończeniu może coś nie załacza sie i paliwo nie dochodzi wpełni ,sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki po przekreceniu kluczyka słychać jak przekaźnik cyka czyli działa jak by pompka była walnięta to auto wogule by nie odpalało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-384627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Pompa paliwa w sintrze chodzi po zapłonie. Po przekręceniu na zapłon ma bzyczeć cały czas. Jeśli jest problem z pompą musisz podłączyć manometr i obserwować wskazania. Sprawdź jeszcze podciśnienie podłączone do regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej. Podciśnienie ma za zadanie obniżyć ciśnienie paliwa na listwie czyli w rezultacie zubożyć dawkę na jałowych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-384717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarucha Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 dzisiaj rozebrałem ten przekażnik tak żeby go nie uszkodzić i jak przekrece kluczyk cisza .ręcznie przesunołem blaszke cyka słychać paliwko jak pompuje jak już silnik zapali to przekażnik działa ale nie ma tej pierwszej czynności po przekreceniu kluczyka do kontrolek a może jest jescze gdzieś czujnik powiązany z przekażnikiem bo chyba musi poinformować przekażnik o tym że paliwo zostało dopompowane po przekreceniu kluczyka do kontrolek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-385006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Na krótko, tzn łączysz drucikiem terminal 87 i 30 w gnieździe przekaźnika. Pompa powinna się włączyć. Co do czujników i informowania się jakiegoś to za dużo oczekujesz To jest prosty układ, przekaźnik zostaje włączony przez ECU i pompa pompuje. Żadnych czujników pompowania niema. Może w twoim roczniku jest jakoś inaczej. U mnie po przekręceniu na zapłon pompa chodzi cały czas, aż do śmierci akumulatora W omegach na przykład włącza się dopiero jak ECU dostanie sygnał z czujnika położenia wału korbowego (w momencie rozruchu). W innych autach spotkałem się też z czasówką (np skoda). Po przekręceniu na zapłon przekaźnik włącza pompę na 5s. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12285-problem-z-pompowaniem-paliwa/page/3/#findComment-385059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.