wesol Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 PS. kolektor ssący to to samo co kolektor dolotowy... ?? Tak. Wymien wezyki przelewowe oraz sprawdz jeszcze te podajace paliwo i wtedy zalej filtr paliwa do pelna. Kręć rozrusznikiem ze dwa razy i powiniem zaskoczys robilem tak w swojej juz dwa razy i wszystko pieknie smiga.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-249984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 sposobów opisanych w temacie jest kilka i niebardzo wiem o który chodzi. Czy mam zalać filtr paliwa i kręcić gringoo_zg, a po co chcesz zalewac ?? Jak zgasisz samochód! i zaczniesz demontować kolektor! To filtr przeciez masz zalany!.A czynność którą musisz zrobić ! To odkręcić przewody wysokiego ciśnienia ! Od pompy i od wtryskiwaczy! .Oraz gumowego przelewu! Bo inaczej nici z czyszczenia . I w tym przypadku Uklad jest już zapowietrzony! więc przed jakimkolwiek ruchem po zgaszeniu samochodu! . Zdejmujesz tylko pokrywę I ten gumowy wężyk przelewu na pierwszy trójniku zawiązujesz sznurkiemnajdłuższy idący w kierunku pompy! I go zdejmujesz z plastikowego trójnika! i od tego momentu robisz juz wszystko- czyli demontujesz przewody od pompy i wtrysków następnie kolektor! te wężyki od podciśnienia !! Od klapek i zaworu EGR. Wyjmujesz wtyczkę od czujnika doładowania! A następnie go podnosisz i wszystko! . Po czyszczeniu i montażu tych wszystkich elementów ! Zostaje ci odpowietrzyć! W ogóle nie dotykasz tego zawiązanego przewodu! Na ten zdjęty trójnik nakładasz kawałek gumowego przewodu! Lub takiego samego jag był około 10cm. . Jezeli oczywiście posiadasz!! .Ale przed ta czynnością musisz sie zaopatrzyć . !! Oprócz tego przewodu potrzebna jest strzykawka! , większa! Lub pompka do piłki!! Ale w niej należy zamienić te uszczelkę ! Po prostu odwrócić ,Aby zasysała ,a nie tłoczyła! . Wkładasz ten kawałek przewodu na trójnik i do niego tą strzykawkę! lub pompkę!! Przekręcasz zapłon na czerwone kontrolki ,i udajesz sie na wyciąganie paliwa! Jak juz wyciągniesz okolo litra! . Lub w strzykawce będzie widać że nie ma juz bąbelków powietrza! . Zakładasz ten na samym początku zawiązany przewód na trójnik. I zapalasz silnik! Powinien odpalić za pierwszym razem. Ale ty jako nowicjusz Będzie super jak za pierwszym razem zgaśnie a za trzecim odpali i bedzie chodził! i to wszystko! . Tu masz zdjęcie tego trójnika z którego zdejmiesz i zawiążesz przewód Ten najdłuższy po lewej stronie idący w kierunku dolnym do pompy! .Jest go około 30ćm. Wszystko !! chyba wszystko :scratch: http://img227.imageshack.us/my.php?image=p1020388bd4.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-249953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 OK, już kumam dzięki wielkie za wyczerpujący wywód. Czy dobrze zrozumiałem, o który trójnik chodzi? w miejscu oznaczonym strzykawką mam ją włączyć poprzez dodatkowy węzyk i zasysać na pracującym silniku Acha w opisie czyszczenia jest zdanie: "Nastepnie trzeba zeskrobac jak najlepiej i najdokladnie nagar i mazisty szlam (mieszanka sadzy i oleju) z wnetrza pokrywy koektora i z samego kolektora i jego ukladu przepustnic" Co to jest ukłąd przepustnic ? Gdzie to się znajduje? PS. Brzoza - nie wiesz może czy to będą te uszczelki, bo widzę, że masz ten sam silnik: http://www.tomiicars.com.pl/index.php?dzial=oferta&kategoria=234# na samym dole, w opisie jest DTL ale nr zgadzają się z tymi z opisu na początku tego tematu, a tam opisywany był DTH... pozdrawiam...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-249826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 w miejscu oznaczonym strzykawką mam ją włączyć poprzez dodatkowy węzyk i zasysać na pracującym silniku gringoo_zg, czytaj dokładnie!! Wyciągasz paliwo na przekręconej stacyjce! .Czyli jak sie zaswiecą!kontrolki .A nie na uruchomionym silniku!. Poza tym zdejmujesz wężyk który jest pod namalowaną strzykawka! idący w dół do pompy! jest on najdłuższym przewodem!To że zdjęcie go całego nie uchwyciło i widac go tylko kawałek ! Ale idzie w dół! .A nie zaznaczonym przez ciebie!.Ostatnie uszczelki na zamieszczonym linku!! są do silnika Tak DTL jak i DTH. wydaje mi się że nic z tego nie będzie! Pod tym deklem będzie przepustnica! ! Ale nie wchodzą mi zdjęcia!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-249731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie rozumiem z czego nic nie będzie - z tych uszczelek Te wgłębienia, dołki pod pokrywą kolektora to są przepustnice tak? Co do wężyka to mam go zawiązać miejscu oznaczonym kreską i odpiąć w miejscu oznaczonym kółkiem: A strzykawkę mam podłączyć do tego trójnika w tą stronę: Czy mam zalewać ON te metalowe przewody (zaznaczyłem 3 z 4 ): pozdrawiam...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-249615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Co do wężyka to mam go zawiązać miejscu oznaczonym kreską i odpiąć w miejscu oznaczonym kółkiem: gringoo_zg, nie było mnie kilka dni! Ale dobrze zaznaczyłeś! .Na pierwszym zdjęciu! Jak i również kierunek wyciągania na drugim zdjęciu! .Odnośnie przewodów metalowych to ich sie nie zalewa! tylko odkręca i zakręca! Bo inaczej nie podniósł bys kolektora! Przepustnica z kolektorem- I zaworem EGR wygląda tak http://img133.imageshack.us/my.php?image=p1030255ci2.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-248738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 jutro zamówie uszczelki i jak tylko przyjdą zabieram sie za czyszczenie. jak skoncze to opisze efekty. dzieki za pomoc!! pozdrawiam... PS... Czy będę potrzebował uszczelki do metalowych przewodów? tych co idą od pompy do kolektora?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-248585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 PS... Czy będę potrzebował uszczelki do metalowych przewodów? tych co idą od pompy do kolektora gringoo_zg, od pompy do wtryskiwacza!.Nigdzie do kolektora przewody nie sa podłączone!. . dwie uszczelki pod kolektor . Nowy przewód nadmiarowy! 1m/b o przekroju-fi-3,2 i zapasowy trójnik plastikowy! .Pasta uszczelniająca! i rozpuszczalnik do mycia!wszystko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-248491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 chodziło mi o uszczelki przy wtryskiwaczu... a do czyszczenia benzyna ekstrakcyjna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12292-s%C5%82aba-astra-20-dth/page/2/#findComment-248437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.