Skocz do zawartości

położenei wskaźnika temperatury-w pionie czy nie??


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

czyli dokładnie - przepływomierz :P wypnij wtyczke, przeczyśc ją, dokładniej to było chyba już na forum omawiane, albo jeśli tak skoczyło spalanie do może sonda lambda jest coś nie tak jak powinna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole się podłączyć się do tematu, też mam dziwne akcje ze wskaźnikiem temp. Zawsze wskazywał po rozgrzaniu idealnie miedzy 90 a 100 czyli ok 95 stopni. W korkach w upały rosło do 100 i po 100 załączał się wentylator... i tu Was rozbawie. Nie wiedziałem jak wymienić płyn chłodzący to zasysałem ze zbiorniczka wyrównawczego, zassałem około 200 - 250 ml i więcej sie nie dało. Dolałem świeżego Prestona o tej samej obj. i po zabiegu :/ . Naturalnie nic to nie wniosło dobrego, a nawet coś się zje....ało. Teraz max temperatura w korkach poniżej 90 lub wolno rośnie do 90. Co ciekawe zależność wskazań jest następująca:

jak hamuje to temperatura na wskaźniku rośnie

jak przyśpieszam to maleje, spada poniżej 90 st.

 

Badałem chłodnicę po przejechaniu 3 km i jest ciepła.

 

Czy ktoś wie o co kaman? :(

 

Z góry dzięki za dobre rady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak hamujesz i silnik schodzi z obrotów ale ma mniej pędu powietrza to temp. rośnie a jak przyśpieszach, zaczyna się lekko schładzac to temp. maleje, przynajmniej ja to sobie tak tłumacze :( swoją drogą podsunąłeś mi zaje..... :/ ego newsa, ja u siebie jak miałem za mało płynu co było widac po zbiorniczku wyrównawczym to dolałem koncentratu i d tego czasu sie pier.... :( temp. w mojej furmanie, troche nie podoba mi się pomysł obcej toksycznej cieczy, ktorą miałbym zasysac ale zrobie podobnie i po prostu doleje kranówy ;d ja dolałeś płynu to jest większe stężenie chłodziwa i nie dopuszcza do nagrzewniaa się silnika :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolałeś płynu to jest większe stężenie chłodziwa i nie dopuszcza do nagrzewniaa się silnika

Fajnie by było, jak by było jak prawisz. Taki miałem cel zamiar osiągnąć dolewając świerzego płynu ale umówmy się, 200 ml to nic przy 4 litrach. 200 ml nie wywoła zmian. Tak sądzę :ost:

 

A o wychyleniach napisałem bo są gwałtowne, nie trwają kilkanaście, kilkadziesiąt sekund lecz sekunde. Hamuje - temp. rośnie od razu, przyśpieszam - maleje gwałtownie.

 

Może opisywany wcześniej bąbel powietrza w układzie płata figle :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolałeś płynu to jest większe stężenie chłodziwa

 

;-)??? jak sie dolewa płynu to zwiększa się ilość a nie stężenie.

 

Teraz max temperatura w korkach poniżej 90 lub wolno rośnie do 90.

90 stopni to powinno być podczas ciągłej jazdy. Myślę że gdyby układ był zapowietrzony to temperatura silnika rosłaby gwałtownie w korkach bo nie byłoby krążenia cieczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem ze wskazaniem temperatury dalej trwa.

 

Byłem u mechaniora na zmianie płynu, myślałem że coś sie zmieni. Po zalaniu płynu wskazówka długo leżała, lekko się podnosiła, potem zaraz opadała (noga non stop na gazie żeby rozgrzać, 4000 rpm przez dobre kilka minut), nagle wskazówka podniosła sie do 97 stopni, wzrosła do 100 - 102 i włączył sie wentylator. I tak podczas jazdy temp wskazywała jak kiedyś, około 94 stop. Dziś jade, upał, korki a wskazówka leży, lekko sie podniosła ale cały czas poniżej 90 stopni, i tak 30 km.

 

Nie mam pomysłu co działać ;) . Posłużycie jakąś radą? Byłbym zobowiazany.

 

Najciekawsze jest to, że wskazówka reaguje na hamowanie i przyśpieszanie, tak jak pisałem wcześniej. Hamuje - temp momentalnie rośnie (ale lekko), przyśpieszam - temp momentalnie maleje (wskazówka spada na początek pola.

 

Z góry dzięki za dobre pomysły ;) .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności