Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam forumowiczów Problem w mojej corsie dotyczy tego że pracuje ona nierówno na wolnych obrotach i przy ruszaniu dławi się w początkowym etapie,następnie po przejechaniu kilkunastu kilometrów dostaje tzw.samozapłonu przy gaszeniu ale nie za każdym razem.Zapłon miałem ustawiany u mechanika,twierdzi on że zawory pracują dobrze,ale że nie pracował jeden cylinder co jest niemożliwe bo zauważył bym to podczas jazdy,natomiast na pewno któryś cylinder przerywa podczas ruszania,a w dalszej części jazdy jest ok. Czy ktoś jest w stanie chociaż częściowo podpowiedzieć mi gdzie może tkwić problem?Może to zapłon jest niesprawny?A może gaznik?Proszę o pomoc w tej sprawie Dzięki serdeczne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Wiesz, który cylinder niedomaga? Zmierz kompresję, może na jednym zginęła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/#findComment-249595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Szczerze mówiąc nie stawiałbym na cylinder bo moc silnika jest ok,przyspieszenie w porządku,podczas jazdy nic się nie dzieje,tylko przy ruszaniu....raczej winiłbym zapłon lub gażnik ale nie wiem czy całe te części czy tylko któryś z elementów,a nie chciałbym wymieniać całości...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/#findComment-249568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Na pewno nie zaszkodzą nowe części w układzie zapłonowym, wtedy wyeliminujesz zapłon. Jaki masz gaźnik? Pierburg 2E3 podobno jest ciężki w regulacji, nie każdy gaźnikowiec sobie z nim poradzi. Zresztą poczekaj na loozacka, on miał corsę na tym gaźniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/#findComment-249565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 2E3 chyba nie było w 1,0. Generalnie z gaźnikami to nic nie pozostaje innego jak wymieniać po kolei. Nie sczytasz błędów niestety Żeby na pewno wykluczyć cylinder zrób tak jak mówi ja37 - zmierz kompresję. Najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego z takim silnikiem (ale bez tych problemów) i podmieniał części. Kable, świece, palec, kopułka. U mnie też był problem samozapłonu. W końcu udało mi się znaleźć gaźnikowca, który to wyeliminował ale za to na przeglądzie się zdziwiłem mocno bo normę CO w wydechu miałem jakieś 15 razy przekroczoną Szukaj jakiegoś speca od gaźników. Nie łatwo znaleźć, ale jest to możliwe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/#findComment-249554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dzięki koledzy..no to trza się wziąć do roboty jak widzę pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12449-zap%C5%82ongaznikcylinder-czy-zawory/#findComment-249489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.