Gość slawinek Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 No proszę jak ładnie wyszło -jeszcze tylko sie przemogę do tego bałaganu z demontażem i założę czerwone .Nie dales fotki kompa ale pewno ładnie niebiesko świeci. Też uważam że kolega torgal ma czarny cyferblat i białe napisy. pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Takich zamienników nie dostaniesz nigdzie ale można samemu pobawić się lutownicą, a zapewniam że efekt warty tej zabawyFajne rozwiazanie tylko troche drogie cztery na przod, po dwie na srodek i bagażnik, plus ewentualnie jedna do schowka to daje 9 x 7,5=67,5 + 6= 73,5zl Ale czy widzisz znaczaca roznice tych 4w1 w stosunku do standardowych diod? A moze taki wypas? Tylko nie patrzcie na cene http://www.allegro.pl/item424021880_zarowka_rurkowa_10x42_18_led_12v_najmocniejsza.html Piszesz o stosowaniu podwojnych resystorow dla bezpieczenstwa diod, a co z gotowaymi diodami takimi jak te ktore zamontowalem pod zegarami, spotkales sie z ich przepaleniami? [ Dodano: Nie Sie 31, 2008 21:15 ] cbm80, A mozesz podac przyklad na allegro? bede wdzieczny [ Dodano: Nie Sie 31, 2008 21:16 ] Nie dales fotki kompa ale pewno ładnie niebiesko świeciDalem wtope i kupilem tylko cztery sztuki, wiec na kompa nie wystaczylo Jak dokupie to od nowa demolka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ja mam pytanie jak działa wam regulacja jasności oświetlenia ? Najbardziej zależy mi na tym jak mamy ustawione na "najciemniejszym" poziomie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cubasa Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 mam problem zalozylem diody do wewnatrz oswietlenie pasarzera i kierowcy tam sa takie zarowki jak na postojowkach i przy wylaczonym silniku i wyciagnietym kluczyku dalej sie zarza czy macie jakies rozwiazanie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ja mam pytanie jak działa wam regulacja jasności oświetlenia ? Najbardziej zależy mi na tym jak mamy ustawione na "najciemniejszym" poziomie. Normalnie, nawet na ściemnionym ladnie widac [ Dodano: Nie Sie 31, 2008 22:59 ] przy wylaczonym silniku i wyciagnietym kluczyku dalej sie zarza czy macie jakies rozwiazanie ?Kiedys w kadecie mialem podobnie jak zamiast rurki zalozylem diody, ale objaw zaz byl raz nie wiec sie nie przejmowalem. W zafirce troche bym sie obawial.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ale czy widzisz znaczaca roznice tych 4w1 w stosunku do standardowych diod? 4w1 mają kąt świecenia 180stopni to mówi samo za siebie i są mocniejsze od standardowych A moze taki wypas? Tylko nie patrzcie na cene http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif http://www.allegro.pl/item424021880_zarowka_rurkowa_10x42_18_led_12v_najmocniejsza.html Piszesz o stosowaniu podwojnych resystorow dla bezpieczenstwa diod, a co z gotowaymi diodami takimi jak te ktore zamontowalem pod zegarami, spotkales sie z ich przepaleniami? Więc tak bawiłem sie rurkowymi 2 lata temu od tamtej pory nawet na takie nie spojżałem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif teraz może robią lepsze, zresztą cena=jakość i ta co podałeś może być dużo lepsza. Co do diód pod zegarami to jak byś rozebrał to zobaczysz że ona ma rezystor z jednej strony i zabezpieczenie z drugiej dlatego one się nie przepalają! ale mają bardzo miękkie i słabe blaszki/styki i jak wsadzisz i przekręcisz ją raz to lepiej jej już nie ruszać bo potem są problemy - pękają styki i nie świeci lub się rozginają i dioda ci mryga pod zegarami. W samochodzie mamy powyżej 12V a diody są na 12V! i zastosowanie dwóch diód lekko zmniejszy jakość świecenia ale też obniży napięcie jakie dostaje dioda i wtedy wytrzyma tyle godzin ile piszą w opisach mam problem zalozylem diody do wewnatrz oswietlenie pasarzera i kierowcy tam sa takie zarowki jak na postojowkach i przy wylaczonym silniku i wyciagnietym kluczyku dalej sie zarza czy macie jakies rozwiazanie ? żeby zlikwidować ten efekt należy zastosować rezystor ja przerobiłem orginalne oprawki mam dwa rezystory do jednej diody i ładnie gasną   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cubasa Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 a czy moglbys dokladniej opisac jaki rezystor i jak to przylutowac do czego itd. dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 a czy moglbys dokladniej opisac jaki rezystor i jak to przylutowac do czego itd. dziekiRezystory dostajesz na aukcji jako dodatek, a co i jak dolutowac to dobry pomysl.Z lutownica jestem za pan brat ale nie z elektronika. Czy ma znaczenie do ktorej nogi diody podlaczamy, prad w diodach moze plynac przeciez tylko w jednym kierunku. Czy rezystor tez ma swoje strony etc... [ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 23:40 ] Nie za bardzo usmiecha mi sie wtapiac kase na marne. To co myslicie o takim ukladzie: To po przerobkach na przod To na srodek, tyl, i schowek, ewentualnie podswietlenie tablicy rej Albo z jedna do wnetrza jeszcze taka? Na postoje to: A czy do zmiany podswietlenia pokretel bedzie sie nadawala taka zarowka? Bez przelutowywania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 a czy moglbys dokladniej opisac jaki rezystor i jak to przylutowac do czego itd. dziekiRezystory dostajesz na aukcji jako dodatek, a co i jak dolutowac to dobry pomysl.Z lutownica jestem za pan brat ale nie z elektronika. Czy ma znaczenie do ktorej nogi diody podlaczamy, prad w diodach moze plynac przeciez tylko w jednym kierunku. Czy rezystor tez ma swoje strony etc... Elektronika też nie jest moją mocną stroną i może ktoś inny naświetli lepiej sprawe jak to wygląda w każdym razie ja lutowałem zawsze do plusa diody, ale w oświetleniu z przodu stosując dwa rezystory przylutowałem jeden do "+" a drugi do "-" i jest ok - co do diód na przód to polecam te co podawałem mimo ich ceny ale można też spróbować typowych na 12V są tańsze ale nie wiem czy równie dobrze świecą. - o rurkowych diodach już się wypowiadałem i nie mam przekonania - w postojówkach zawsze wkładałem żarówki PHILIPS BLUE VISION A czy do zmiany podswietlenia pokretel bedzie sie nadawala taka zarowka? Bez przelutowywania Obrazek na podświetlenia pokręteł poszukał bym diód 3mm lub 5mm na 12V lub z rezystorami bo wiem z autopsji że takie kolorowe żaróweczki dają bardzo słaby efekt, a i najlepiej diody o jak największym kącie świecenia jak np. taka Ja w astrze gdzie nie było klimatronika stosowałem właśnie takie diody po jednej pod każde pokrętło i efekt był fajny z jednym minusem - czerwone pole w nocy wyglądało jak czarne, oczywiście dla chcącego nic trudnego i można by przedzielić przestrzeń pod pokrętłem i dać pod czerwone pola białe diody ale to już dla wytrwałych   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cubasa Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ten rezystor mozesz podac jaki to jest? bo diody juz mam ale takie jak na postojowki i nie wiem jak go szukac ma jakies oznaczenie czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.