Gość Dob Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam Zgodnie z opisem - mam Astrę II 1.6 16V Z16XEP - wyprodukowaną w Gliwicach. Otworzyłem maskę i zauważyłem, że coś mi tak bucha z silnika, że maska jest jakby "przypalona" od strony silnika. Od czego to może być ? Co zrobić aby temu zapobiec w przyszłości ? Drugie pytanie - zauważyłem, że wózek jest jakby oszczędnie zmontowany: 1. Po wewnętrznej stronie maski .... nie ma ŻADNYCH wygłuszeń 2. Rozrząd nie ma osłony http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif 3. O osłonie silnika od spodu nawet nie wspomnę http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Czy ktoś kto ma Astrę z tym samym lub podobnym silnikiem ale zmontowaną POZA Gliwicami może mi napisać, czy u niego jest tak samo ? Druga sprawa - czy warto założyć te rzeczy kupując jakieś używki na allegro? Co sądzicie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Otworzyłem maskę i zauważyłem, że coś mi tak bucha z silnika, że maska jest jakby "przypalona" Zabrudzenie maski na wysokosci bagnetu, sprawdz czy jest wlozony prawidlowo do konca. Jesli nie to, otworz maske, niech ktos Ci mocno przegazuje i obserwuj silnik. Po wewnętrznej stronie maski .... nie ma ŻADNYCH wygłuszeń Standard dla polskiej wersji, oszczednosci na czasie i kosztach Rozrząd nie ma osłony Nie rozumiem, nie ma tej plastikowej oslony?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Rączka bagnetu powinna posiadać uszczelkę - jak jej nie ma to będzie Ci olej wyrzucać. Osłona rozrządu powinna być! Wygłuszenie maski dostaniesz na Allegro - warto je mieć! http://www.allegro.pl/item420941610_wygluszenie_maski_opel_astra_ii.html Polecam także osłonę pod silnik - z osłona nie brudzi się tak bardzo (nawet nie uwierzysz jak bardzo )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Pamiętaj o tym że Astra z Gliwic jest tania w porównaniu z innymi autami tej samej klasy np. Astra III ,Golf,Civic itd. Coś za coś. Tańsza jest tylko Dacia Logan   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dob Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Osłona rozrządu powinna być! Wygłuszenie maski dostaniesz na Allegro - warto je mieć! http://www.allegro.pl/item420941610_wygluszenie_maski_opel_astra_ii.html Polecam także osłonę pod silnik - z osłona nie brudzi się tak bardzo (nawet nie uwierzysz jak bardzo ) Dzięki za adres - już kupiłem - 55 pln za nówkę wygłuszenie to rozsądna cena. Teraz muszę się zastanowić jak to zamontować Zastanawiam się jeszcze nad wygłuszeniem przegrody silnik - buda. Czy w astrach nie robionych w Gliwicach tam też znajduje się jakieś wygłuszenie ? Czy ktoś może mi podrzucić fotkę ? Co do osłony rozrządu to takowej nie mam i noszę się z zamiarem kupna. Tak samo jak osłony silnika - i to jeszcze przed zimą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Czy w astrach nie robionych w Gliwicach tam też znajduje się jakieś wygłuszenie ? Tak - z zamontowaniem możesz mieć problem bo w fabryce montuje się je przed założeniem wszystkich przewodów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Witam co do wygluszenia miedzy budą i silnikiem ja osobiście takie cuś posiadam, jak wroce z pracy wieczorem to wrzuce fotke:) Przepraszam za jakość zdjęć-robione telefonem. U mnie to wygląda tak:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Nie wiem z którego roku masz tą Astrę ale osłony między budą a silnikiem czyli na przegrodzie czołowej nie założysz z tego powodu że nie ma tam szpilek które były w wersjach z osłonami. A jak chcesz mieć wszystkie wygłuszenia to jeszcze musisz tylko kokpit wyjąć i dać pod spód wygłuszenie od środka Ogólnie daremna droga,próżny trud.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dob Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Hmm.. To nie jestem pocieszony, z tego co widzę na zdjęciu u mnie przegroda jest goła . Czy widzicie jakiś sposób aby zaradzić brakowi wygłuszenia na przegrodzie? Czy ktoś widział ten fragment wygłuszenia gdzieś w sprzedaży ? (nawet jakbym miał go trochę pociąć aby założyć to i tak mi się powinno opłacać).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Naprawde az takie glosne masz to auto? Przejedz sie kiedys jakas z wygluszeniem i zobaczysz ze cudow nie czyni...ja mam w rodzinie obie wersje (z polski golasa i z niemiec - wygluszona) i roznicy duzej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.