Gość Seti Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 nie wiem panowie kto ma racje ale ja w oplu corsie 17 D 96 spuszczałem płyn chłodniczy z czujnika bo od strony alternatora było by więcej roboty, a wąż i czujnik są praktycznie na tej samej wysokości co jak co ale ponad 5L spuściłem wciec pasuje (odkręcony korek)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 dobra a ustawia sie gdzies w ktorym momencie (czyt. po osiągnieciu pewnej temp) wentylator ma sie załączyc ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seti Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 he też mnie nurtuje takie pytanie A teraz ciekawstka 3miesiące temu miałem wyciek (przetarty wąż) temperatura prawie 100 a wentylator stoi !! sprawdzam na krótko, kręci.Sprawdzam napięcie na kablach , jest dzwonie do elektryka a on mi nato że jak nie ma płynu to wentylator się nie włączy eee (?) włożyłem z powrotem wentylator i do dziś gitara dział! szok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 super ale dalej mam problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Silnik się grzeje, a wentylator nie działa? Jeżeli takie objawy to na 99% czujnik temperatury w chłodnicy. Należy wymienić i po sprawie. Koszt ok 35 PLN. Miałem taki sam problem w lipcu 2008. Silnik osiągał temperaturę ponad 105 stopni (wskaźnik wchodził już na czerwone pole). Przy wymianie (OPEL CORSA B 1.2) nie trzeba spuszczać płynu. Wykręcasz stary i wkręcasz nowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Silnik się grzeje, a wentylator nie działa? Jeżeli takie objawy to na 99% czujnik temperatury w chłodnicy. Należy wymienić i po sprawie. Koszt ok 35 PLN. Miałem taki sam problem w lipcu 2008. Silnik osiągał temperaturę ponad 105 stopni (wskaźnik wchodził już na czerwone pole). Przy wymianie (OPEL CORSA B 1.2) nie trzeba spuszczać płynu. Wykręcasz stary i wkręcasz nowy. nom cos dokladnie tak jak opisales, tak mi sie dzieje....ale z tym nie spuszczaniem plynu to cos nie tak bo tu koledzy wyzej sugerują zeby spuscic wiec wole sie upewnic [ Dodano: Czw Wrz 11, 2008 19:15 ] po wizytacji w salonie opla dowiedziałem się może wentylator sie załanczac w pore a wskazówka zle wskazywac.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.