Gość ILKU Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja mam u siebie 225x60x17 tył i 235x55x17 przód. Wyższy profil lepiej się prowadzi, nie czuć tych wszystkich dołów tak mocno. U mnie prędkościomierz w tej chwili lekko zaniża, ale się przyzwyczaiłem. Co do strat mocy - nie poczułem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zybi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 3% to nawet w fiacie 126p bys nie odczuł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuwar Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzięki. Kupuję Vredestein Quatrac 3 205/70 R15. Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez szuwar   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Ja mam 215/50/17 . Różnicy mocy nie zauważyłem (zimówki mam w standardzie 15’’) . Co do wyglądu to standardowe są za małe. Prędkościomierz może i mi przekłamuje ale niewiele; nie zwracam na to tak szczególnej uwagi. To czekamy na pierwsze relacje z zakupu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuwar Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Majq1- różnicy nie mogłeś zauważyć, bo u Ciebie różnica wynosi -0,11%. Czyli Twoje koło jest mniejsze od oryginału o 0,7mm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuwar Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Witam ponownie :-) Pojeździłem już trochę na oponkach 205/70r15 i mogę podsumować kilka za i przeciw. Założyłem trochę inne niż planowałem bo BRIDGESTONE BLIZZAK MZ-02. Fakty przemawiające za zmianą profilu: - Odczuwalnie większy komfort jazdy na dziurawych nawierzchniach - Większy prześwit i łatwiejsze pokonywanie krawężników - Spokojniejsza praca silnika i asb - Mniejsze przekłamanie prędkościomierza- już tylko od 4 do 6 km/h - Lepszy wygląd samochodu- koła wreszcie nie wyglądają na zbyt małe Fakty przemawiające przeciw zmianie profilu: - Większe zużycie paliwa o około 0,2- 0,4 l/100km w cyklu miejskim - Mniej stabilne prowadzenie w zakrętach chociaz różnica jest minimalna - Wrażenie słabszego przyspieszenia ale tu pewności nie mam bo nie obliczałem tego Ciśnienie w oponach musiałem zwiększyć do 2,5 bar żeby ugięcie było mniej więcej prawidłowe na pustym samochodzie. Ogólne wrażenia z jazdy nie są jednoznaczne ale chyba lepiej jeździło mi się na oponach o profilu 65. Na tym zdjęciu widać różnicę między kołami 205/70 z przodu i 205/65 z tyłu. Pozdrawiam :-) Edytowane 12 Stycznia 2012 przez szuwar   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miligedo Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 U siebie mam 235/45/17 i poza łapaniem kolein to nie czułem nic nadzwyczajnego. Po zmianie na zimówki 195/70/15 dosłownie pływa. Spalanie na letnich pewnie wyższe niż normalnie, ale prowadzi się za to pewnie na drodze i nie raz już ten rozmiar wyciągał moją kobitę z kłopotów. Co przy tej masie i budzie nie zawsze jest łatwe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuwar Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam. Właśnie ja też czuję pływanie auta szczególnie w koleinach. Zastanawiam się czy to wina tego rozmiaru 205/70 /15, czy raczej jakichś luzów w zawieszeniu? A wiem że jakieś luzy już są.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Raczej tak jak piszesz - luzy w zawieszeniu. Sam tego doświadczyłem dwa razy. Pierwszy raz gdy miałem zjechane górne mocowania przednich amorków, a drugi gdy końcówka drążka miała luzy. Oponki na których jeżdżę to 215/65/15   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lopez1983 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam, koleś od opon mi wmawia ze moge mieć do swojej sinterki opony 215/65/15 C do tej pory miałem 205/65/15 czy oznaczenie C nie odnosi się do dostawczych? mogę proponowane opony zastosować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.