Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 witam mam pewien problem a mianowicie;kiedy odpalę silnik mam wysokie obroty tak ok 350tys po 3-4min spadają kiedy dojadę do skrzyżowania zatrzymam się raz jest ok a nieraz same podskoczą do góry i opadną a czasami nawet nie chcą opaść kiedy stoi na luzie tez potrafią sobie podskoczyć silniczek krokowy wymieniłem(zamiennik za 150zl)i nic krokowy w tym modelu jest nierozbieralny silnik 1.2 16v 78tys przebiegy [ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 00:21 ] na kompie nie ma żadnych błędów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 a uszczelka pod silniczkiem krokowym była dobra a najlepiej ją wymienić na nową   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-237207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 witam mam pewien problem a mianowicie;kiedy odpalę silnik mam wysokie obroty tak ok 350tys po 3-4min spadają kiedy dojadę do skrzyżowania zatrzymam się raz jest ok a nieraz same podskoczą do góry i opadną a czasami nawet nie chcą opaść kiedy stoi na luzie tez potrafią sobie podskoczyć silniczek krokowy wymieniłem(zamiennik za 150zl)i nic krokowy w tym modelu jest nierozbieralny silnik 1.2 16v 78tys przebiegy [ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 00:21 ] na kompie nie ma żadnych błędów Witaj..! Mimo tego że mam Astrę z innym silnikiem bo 2.016v ale miałem podobne problemy z obrotami na biegu jałowym i z tego co zdążyłem już na ten temat się dowiedzieć to wiem że nawet złe spasowanie uszczelki przychodzącej pod silniczek krokowy daje czadu..silniczek musi być dobrze przymocowany tak aby nie dostawał lewego powietrza bo wtedy silnik zachowuje się jak by był na sssaniu..w mojej astrze wykręciłem silniczek krokowy rozebrałem go na 2 części wyczyściłem tłoczek po złożeniu oczywiście z nową uszczelką chodzi jak nowy.. Druga sprawa możesz mieć przestawiony kąt przepustnicy najczęściej jest on przestawiany za pomocą śrubki tuż obok mocowania linki gazu..albo jakieś nieszczelności w układzie dolotowym..pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-237206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 nieraz same podskoczą do góry i opadnąWszystko na ten temat jest opisane, wpisz do wyszukiwarki ,,falujące obroty'' lub podobna frazę Wejdź też na AKP...Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-237192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 tak tylko wy macie jakieś normalne te krokowe silniczki a mój jest jakiś model z kosmosu wlasnie taki http://moto.allegro.pl/item441224454_opel_corsa_b_silniczek_krokowy.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-237115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 jakiś model z kosmosuCo w nim kosmicznego widzisz Normalny jest.... Niestabilne obroty to nie tylko silniczek krokowy... :szukaj!: Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-236937 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 juz sie naszukalem pisza ze albo krokowiec albo czujnik temperatury cieczy chłodzącej itp ale co moze btc najbardziej prawdopodobna przyczyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-236889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 witam chce kupic jutro orginalnego krokowca bo mysle ze moze to byc przyczyna moich problemow ale przed kupnem moze wy mi cos doradzicie a wiec kiedy stoje na swiatlach obroty poskocza mi tak do 200tys potem spadna tak ze prawie auto zgasnie i tak za ok 5sek znowu to samo silniczek w moim aucie to zamiennik http://moto.allegro.pl/item470154407_silnik_krokowy_opel_corsa_fiat_uno_renault_bosch.html czy warto zaryzykowac z kupnem orginalnego a moze to cos innego pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-225717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 najpierw go przeczysc tak samo przepustnice i EGR jak masz w aucie na nastepny raz poczytaj tematy o falowaniu obrotow jest ich sporo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-225712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 wiem ze ich jest sporo bo czytalem krokowiec u mnie jest nierozbieralny i ma z 2tygodnie (zamiennik) przepustnica czyszczona egr jeszcze nie ruszany Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/#findComment-225708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.