Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jest, z tego co kojarzę ma kanał wodny w środku, a z resztą wkręcany chyba jest do niego czujnik temp. na zegary. A dokładniej od tyłu wygląda tak EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 linke od gazu ona powina byc napieta czy luznaNo zwisać raczej nie powinna - naciagnij ją z czuciem, aby pedał nie ciągnął jej jakbys dał bez przerwy gaz...Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dj_petro Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Żeby nie było przeczytałem wszystkie wątki z tego forum które mają w tytule "falujące obroty" był ich 74 Nic konkretnego sie nie dowiedziałem na temat rozwiązania swojego problemu z obrotami silnika , za to ucieszyła mnie informacja na temat podłączenia radia samochodowego w taki sposób żeby nie gubiło ona ustawień oraz aby się włączało i wyłączało za pomocą zapłonu. Ale do rzeczy, czy ktoś z forum może mi powiedzieć gdzie w moim silniku jest , przepływomierz , EGR , wężyki ciśnienia , czujnik temperatury płynu , czujnik położenia wału - Tylko te rzeczy pozostały mi do skontrolowania . Silniczek krokowy kupiłem nowy ( zamiennik ) oraz jak sprawdzić szczelność kolektora dolotowego P.S Coraz bardziej utwierdzam się w myśli ze kupno opla było największą pomyłką mojego marnego życia Mam tą astrę dokładnie rok a juz włożyłem w nią więcej kasy niż za nią dałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Mam tą astrę dokładnie rok a juz włożyłem w nią więcej kasy niż za nią dałem... ja mam identyczną - jeżdżę nią 8 lat i koszty jakie ponoszę to bieżące utrzymanie ... włożyłem do niej tylko lpg - zwróciło się po roku ...... chyba zbyt pochopnie wyciągasz wnioski ... gdzie w moim silniku jest , przepływomierz , EGR , wężyki ciśnienia , czujnik temperatury płynu , czujnik położenia wału ... a jesteś pewny, że to wszystko jest http://www.astra.auto.pl/content/view/250/103/#14nz ... o które ciśnieniowe lub podciśnieniowe wężyki Ci chodzi ... czujnik temp na kompa jest naprzeciw krokowca(z tyłu - niebieska wtyczka)) ... ten na zegary jest na dolocie do chlodnicy ... reszty nie ma ... http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/opel/astra/f/i-kombi/1.6-i-75km/falowanie-obrotow-silnika-i-szarpanie-przy-ruszaniu-646114546/ ... może tu coś znajdziesz ... pozdro ... ... reszty nie ma ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.