Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jest, z tego co kojarzę ma kanał wodny w środku, a z resztą wkręcany chyba jest do niego czujnik temp. na zegary. A dokładniej od tyłu wygląda tak EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/page/3/#findComment-225440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 linke od gazu ona powina byc napieta czy luznaNo zwisać raczej nie powinna - naciagnij ją z czuciem, aby pedał nie ciągnął jej jakbys dał bez przerwy gaz...Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/page/3/#findComment-225294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dj_petro Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Żeby nie było przeczytałem wszystkie wątki z tego forum które mają w tytule "falujące obroty" był ich 74 Nic konkretnego sie nie dowiedziałem na temat rozwiązania swojego problemu z obrotami silnika , za to ucieszyła mnie informacja na temat podłączenia radia samochodowego w taki sposób żeby nie gubiło ona ustawień oraz aby się włączało i wyłączało za pomocą zapłonu. Ale do rzeczy, czy ktoś z forum może mi powiedzieć gdzie w moim silniku jest , przepływomierz , EGR , wężyki ciśnienia , czujnik temperatury płynu , czujnik położenia wału - Tylko te rzeczy pozostały mi do skontrolowania . Silniczek krokowy kupiłem nowy ( zamiennik ) oraz jak sprawdzić szczelność kolektora dolotowego P.S Coraz bardziej utwierdzam się w myśli ze kupno opla było największą pomyłką mojego marnego życia Mam tą astrę dokładnie rok a juz włożyłem w nią więcej kasy niż za nią dałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/page/3/#findComment-24278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Mam tą astrę dokładnie rok a juz włożyłem w nią więcej kasy niż za nią dałem... ja mam identyczną - jeżdżę nią 8 lat i koszty jakie ponoszę to bieżące utrzymanie ... włożyłem do niej tylko lpg - zwróciło się po roku ...... chyba zbyt pochopnie wyciągasz wnioski ... gdzie w moim silniku jest , przepływomierz , EGR , wężyki ciśnienia , czujnik temperatury płynu , czujnik położenia wału ... a jesteś pewny, że to wszystko jest http://www.astra.auto.pl/content/view/250/103/#14nz ... o które ciśnieniowe lub podciśnieniowe wężyki Ci chodzi ... czujnik temp na kompa jest naprzeciw krokowca(z tyłu - niebieska wtyczka)) ... ten na zegary jest na dolocie do chlodnicy ... reszty nie ma ... http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/opel/astra/f/i-kombi/1.6-i-75km/falowanie-obrotow-silnika-i-szarpanie-przy-ruszaniu-646114546/ ... może tu coś znajdziesz ... pozdro ... ... reszty nie ma ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13720-problem-z-obrotami-nawet-po-wymianie-krokowca/page/3/#findComment-24211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.