Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Mam pytanie, jakiej pojemności akumulator jest oryginalnie przy silniku 1.7 CDTI, u mnie wstawiły jakiegoś starego złoma, który pewnie przy pierwszych mrozach zdechnie, w dodatku nie ma na nim żadnych widocznych oznaczeń   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 62 Ah   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 1.7 CDTI 100 KM 72A/h o prądzie rozruchowym 680 A 1.7 CDTI 125 KM 72A/h o prądzie rozruchowym 680 A lub 74A/h 750A   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deepower Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) Witam. Mam Astrę III 1.7CDTI 74KW/100km. Jaki akumulator mam wstawić?. Kolega napisał że 72A/h o prądzie rozruchowym 680 A. A czy jak wstawię TEN NAJMOCNIEJSZY do mojej wersji silnikowej 74A/h o prądzie rozruchowym 750 A - to będzie dobry? czy alternator spokojnie będzie go doładowywał proszę o pomoc??. Edytowane 5 Lutego 2012 przez deepower   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_wAZOn Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Nooo - kolego! W tematach o Astrze trzebaby napisać skoro Astrą wozisz się W 1,7 CDTI 74kW - fabrycznie montowano akumulatory 60Ah, w ubiegłym roku zmieniając chciałem wsadzić mocniejszy (72Ah bodajże) - dwóch sprzedawców odradziło taki zabieg - motywując m.in. ryzykiem niedoładowania aku, zapodałem 60Ah /przy okazji ładne kilkadziesiąt złociszy w kieszeni zostało/, garażuję pod chmurą - mimo największych mrozów odpalam bez problemu. Generalnie raczej zwróć uwagę na wartość prądu rozruchowego - im większa tym lepiej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeXaN Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) Meriva 1.7 cdti ma alternator 100A więc spokojnie doładuje akumulator nawet 74Ah i jeszcze zostanie sporo zapasu. Gdybym kupował aku dla siebie to pewnie kupiłbym 72Ah. Narazie mam chyba fabryczny jeszcze - Varta GM 60Ah 370A Edytowane 10 Lutego 2012 przez LeXaN   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) Meriva 1.7 cdti ma alternator 100A więc spokojnie doładuje akumulator nawet 74Ah i jeszcze zostanie sporo zapasu alternator nie służy tylko do ładowania akumulatora w aucie... i to że ma 100A to prawda ale że zostanie spory zapas to już nie...Fabrycznie w tym aucie siedzi akum 60ah jako nowy najlepiej dac 64ah 640A... Edytowane 9 Lutego 2012 przez marmi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deepower Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) Dziękuję za porady ASTRA/MERIVA silnik ten sam. Wstawiłem 74A/h 750A (375 DIN) wymiar 278/175/175 Varty i nie żałuję od razu poczułem różnicę w uruchamianiu rozrusznik chodzi jak szalony miałem 60A/h Varty 370(DIN) i nie było takiej rewelacji podobno VARTA jest lepsza od bosha i nie przereklamowana jak Bosh a tylko droższa od bosha o 30 zł ceny z allegro. W 1.7CDTI od wersji od 80km do 125 km alternator jest 100/A więc akumulator 60A/h jest wstawiany przez fabrykę tylko ze względów oszczędnościowych więc wersja 1.7CDTI 125 km ma wkładany 74A/h 750A bo kosztuje więcej i ma więcej zabawek elektronicznych co potrzebuje więcej prądu. Więć smiało można wkładać do 1.7CDTI 80/100/125km akumulator 74A/h 750A. Jak wstawiać to największy bo po co sobie póżniej pluć za te 30zł zaoszczędzone i być nie dokonca zadowolonym. Podzwoniłem w kilka miejsc do zakładu gdzie wymieniają alternatory i rozruszniki w naszych oplach i zdobyłem taką wiedzę. Edytowane 10 Lutego 2012 przez deepower   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chudy_00 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ja mam 70Ah, 500A i kręcił jak głupi bez problemów przy -25 i przy -28st. C. NIE WOLNO wsadzać do samochodu za dużego akumulatora, bo zawsze będzie niedoładowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.