Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 z tego co zauwazylem nie bedzie to latwe dla amatora dla amatora wyjęcie tej sprężarki to jazda trochę jest Jak takie coś się dzieje, to nie ryzykuj i rób jak najszybciej bo biedy sobie "napykasz" jak poleci pasek. Z obrotami się wyjaśni chociaż wątpię, że to od tego ale ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-234003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 calkiem stanela sprezarka nic sie nie kreci.. teraz sie tak zastanwiam czy moge dac krotszy pasek omijajac ta sprezarke ? od omegi z takim silnikiem tyle ze bez klimy ? poki co to nie za bardzo mam te 400 na ta regeneracje.. a co do tych obrotow to jesli nie bylaby to wina sprezarki to co innego , krokowy ? [ Dodano: Sro Paź 08, 2008 21:52 ] aa.. a tak w ogole to w tym silniku (2,5 v6) wszystko jest na jednym pasku, tzn klima, alternator, rolki, napinacze itd tak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Wiem co to za silnik, w profilu mam "MV6" a z wyglądu, to to samo a co do tych obrotow to jesli nie bylaby to wina sprezarki to co innego , krokowy ?tak sobie pomyślałemNa pasku jest alternator, pompa wodna, pompa wspomagania, kompresor klimy, koło pasowe wału korbowego i rolka napinacza paska PK Pasek do 2,5 bez klimy to - 6PK1903 i może być też 6PK1900 pasować może też 6PK1905 i pójdzie tak:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 czyli moge sprobowac z krotszym paskiem i ominac sprezarke ? tylko czemu jest az tyle rodzaji ? czym sie roznia ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 W zależności od producenta paska, z drugiej strony - napinacz się ustawi (automatyczny, w końcu jest na sprężynie) a to tylko kilka mm po całej długości. Koła mają chyba ten sam rozmiar i może pasować wg podanego schematu (ale głowy nie dam ). Przymierzysz i będziesz wiedział na 100% Chyba że jeszcze jakąś dodatkową rolkę masz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 znalazlem schemat z klima i niby powinna byc jeszcze jedna rolka, jednak nie w znalazlem jej pod maska.. kupilem juz pasek .. teraz zastanawiam sie czy sam go wymieniac czy dac komus ? jakies instrukcje jak to zrobic ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Też w jednym z trzech schematów widziałem dodatkową rolkę, dlatego zapytałem. Ale jeśli nie ma, to może nie będzie źle Z wymianą nie powinieneś mieć większego problemu (kilka-kilkanaście minut). Klucz (koronkowy, grzchotkę itp.) wkładasz na śrubę rolki napinacza i naciskasz (jak do zakręcania - zgodnie z ruchem wskazówek), przy napiętym ściągasz pasek z rolki. Chyba (z pamięci mówię) jeden wąż (rurka stalowa-wąż gumowy) będzie trzeba rozpięć aby pasek wyjąć i w odwrotnej kolejności zakładasz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 ok, , pasek wymieniony, poradzilem sobie jakos ale z obrotami problem sie nie rozwiazal , dalej tak samo krokowy przeczyscic ? jak to zrobic ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Nic nie zaszkodzi. Musisz go wymontować, też problemów być nie powinno. Ściągasz z niego przewód, wtyczkę i odchylając wyjmiesz go z dyfuzora i obejmy (mocowania). Wymyjesz w środku benzyną i w odwrotnej kolejności złożysz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 a to niby wydaje sie latwe,, zobaczymy jutro albo w niedziele bede probowal moze cos to pomoze.. w sumie ta na popsatoju nie mam problemow z obrotami, moze czasami ale to rzadko, najbardziej mnie denerwuje te podskakujace obroty jak zmieniam bieg , albo jak np w zakret wchodze na sprzegle to mi wyje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13896-sprezarka-klimatyzacji/page/2/#findComment-233347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.