Gość Bradley Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jak dla mnie to spartaczona robota przy skladaniu glowicy. aparat zapłonowy był sciągany głowica tez: przed tym zabiegiem chodził normalnieW takim razie jak chodzil normalnie to po co sciagane to bylo? Czy uszczelka nowa? Czy powierzchnia glowicy splanowana? Czy zastosowane nowe szpilki do skrecenia wszystkiego? I co to za silnik? Bo po apracie zaplonowym wnioskuje, ze nie jest to diesel.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 panowie co do tych zabiegów zrozumcie ze jest to model z roku 1987 i nikt chyba nie ma zamiaru wkładac w auto tego wieku wiecej- za jakies duperelowate czesci typu nowe śrubki -niz jest ono warte to nie sa zabytkowe samochody w które sie inwestuje zeby przynosiły jakies korzysci sa to auta które maja jezdziś jak najmniejszym kosztem i których eksploatacja nie powinna być droga !co do silnika to jest to benzyna kolego i proponuje ci zebyś uwazniej czytał posty na forum to obyło by sie bez takich pytan.pozdrawiam [ Dodano: Czw Paź 09, 2008 16:03 ] a nie wiecie gdzie kupić wysyłkowo tanio i szybko uszczelke do kadeta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 !co do silnika to jest to benzyna kolego i proponuje ci zebyś uwazniej czytał posty na forum to obyło by sie bez takich pytan jin_win, z takim nastawieniem to sam szukaj problemu. Nikt nie jest wrozka, zeby wiedziec jaki masz silnik. Mamy moze powiedziec kup ta, a ta uszczelke, ktora w ogole nie bedzie pasowala do silnika? Juz tutaj byl jeden cudotworca (a moze nawet dalej jest), ktory twierdzil, ze silniki dieslowskie isuzu i opla sa takie same, bo przeciez zasada dzialania jest taka sama.... coz za wyrafinowany tok myslenia. W takim razie skoro masz benzynowy silnik to wszystko z benzynowych silnikow opla bedzie pasowalo, tak? Widze teraz w profilu, ze masz silnik 1.6. Jaki? 16NV, 16SH, C16LZ, C16NZ, E16NZ? - za jakies duperelowate czesci typu nowe śrubkiTo niestety brak ci elementarnej wiedzy na temat sciagania glowicy i jej ponownego zakladania. Nowe szpilki sa tanie i sa obowiazkowe przy sciaganiu glowicy. Oszczedzanie na tym elemencie msci sie podwojnie sa to auta które maja jezdziś jak najmniejszym kosztem i których eksploatacja nie powinna być droga !Trzeba bylo kupic diesla. Mialbys problem tylko w zimie... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif EOT   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 bradley nie szukaj dziury w całym, widze ze majster z ciebie przodowy. pisał jin_win wczesnie ze tulejował, to sie głupio pytasz po co głowica była sciagana jak hodził dobrze jak było trzeba to sie głowice sciaga, nie wazne dlaczego. i nie pierdziel o nowych szpilakch , ze to elementarna wiedza, chyba nigdy silnika nie rozkrecałes, a pozatym to nie mercedes z 2005 roku, planowanie tez nie w kazdym przypadku jest potrzebne, ale skoro leci, to wkoncu bedzie trza to zrobic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 a jak ściągałeś głowicę to planowałeś ją? [ Dodano: Czw Paź 09, 2008 18:19 ] planowanie tez nie w kazdym przypadku jest potrzebne,a w jakim przypadku nie jest? może to opiszesz szerzej, chętnie się czegoś nowego dowiem!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 w uazach i zisach pod panewki podkładało się skórę od słoniny jak były sprzedawane do PGRu jin_win, z uszczelką nie powinno być problemu w sklepie podasz jaką potrzebujesz i na drugi dzień masz ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 wróciwszy do tematu dymu:)wymieniłem własnie uszczelke splanowałem głowice i dalej dymi ale juz mniej tzn mniej niz wczesniej ale dalej nie jest dobrze >(czy ktoś ma jakies propozycje co dalej?czy wziąsc gumówke i go pociac na złom?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 jin_win, wczoraj, dzisiaj z rana strasznie dymiło mi z wydechu, czasami dymek docierał aż do moich drzwi. Winna była wilgoć w powietrzu. Jak zrobiło się cieplej to zero dymku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gwiazda_200 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ja mam też problem a mianowicie po odpaleniu jest ok. Po 10min zaczyna dimić na biało im wiecej gazu tym wiekszy dym i dodam ze po przejechaniu 100km w zbiorniczku wyrównawczym sachara co może być tą przyczyną I jeszcze jedno robi mi się duże ciśnienie w układzie i po odpaleniu i dodaniu gazu tak ja by coś się przelewało słychać w kabinie. Acha i olej jest wporzątku i na korku niema majonezu. W płynie zauwarzyłem tylko oczka jak by olej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Prawdopodobnie UPG (uszczelka pod głowicą) http://forum.opel24.com/objawy-uszkodzenia-uszczelki-glowicy-vt42102.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.