Skocz do zawartości

biały dym z wydechu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to spartaczona robota przy skladaniu glowicy.

 

aparat zapłonowy był sciągany głowica tez: przed tym zabiegiem chodził normalnie

W takim razie jak chodzil normalnie to po co sciagane to bylo? :wink:

Czy uszczelka nowa? Czy powierzchnia glowicy splanowana? Czy zastosowane nowe szpilki do skrecenia wszystkiego?

I co to za silnik? Bo po apracie zaplonowym wnioskuje, ze nie jest to diesel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie co do tych zabiegów zrozumcie ze jest to model z roku 1987 i nikt chyba nie ma zamiaru wkładac w auto tego wieku wiecej- za jakies duperelowate czesci typu nowe śrubki -niz jest ono warte to nie sa zabytkowe samochody w które sie inwestuje zeby przynosiły jakies korzysci sa to auta które maja jezdziś jak najmniejszym kosztem i których eksploatacja nie powinna być droga !co do silnika to jest to benzyna kolego i proponuje ci zebyś uwazniej czytał posty na forum to obyło by sie bez takich pytan.pozdrawiam

 

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 16:03 ]

a nie wiecie gdzie kupić wysyłkowo tanio i szybko uszczelke do kadeta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!co do silnika to jest to benzyna kolego i proponuje ci zebyś uwazniej czytał posty na forum to obyło by sie bez takich pytan

jin_win, z takim nastawieniem to sam szukaj problemu.

Nikt nie jest wrozka, zeby wiedziec jaki masz silnik. Mamy moze powiedziec kup ta, a ta uszczelke, ktora w ogole nie bedzie pasowala do silnika? Juz tutaj byl jeden cudotworca (a moze nawet dalej jest), ktory twierdzil, ze silniki dieslowskie isuzu i opla sa takie same, bo przeciez zasada dzialania jest taka sama.... coz za wyrafinowany tok myslenia.

W takim razie skoro masz benzynowy silnik to wszystko z benzynowych silnikow opla bedzie pasowalo, tak?

Widze teraz w profilu, ze masz silnik 1.6. Jaki? 16NV, 16SH, C16LZ, C16NZ, E16NZ?

 

- za jakies duperelowate czesci typu nowe śrubki

To niestety brak ci elementarnej wiedzy na temat sciagania glowicy i jej ponownego zakladania. Nowe szpilki sa tanie i sa obowiazkowe przy sciaganiu glowicy. Oszczedzanie na tym elemencie msci sie podwojnie :shock:

 

 

sa to auta które maja jezdziś jak najmniejszym kosztem i których eksploatacja nie powinna być droga !

Trzeba bylo kupic diesla. Mialbys problem tylko w zimie... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

EOT :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bradley nie szukaj dziury w całym, widze ze majster z ciebie przodowy. pisał jin_win wczesnie ze tulejował, to sie głupio pytasz po co głowica była sciagana jak hodził dobrze

 

 

jak było trzeba to sie głowice sciaga, nie wazne dlaczego.

 

i nie pierdziel o nowych szpilakch , ze to elementarna wiedza, chyba nigdy silnika nie rozkrecałes, a pozatym to nie mercedes z 2005 roku, planowanie tez nie w kazdym przypadku jest potrzebne, ale skoro leci, to wkoncu bedzie trza to zrobic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak ściągałeś głowicę to planowałeś ją?

 

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 18:19 ]

planowanie tez nie w kazdym przypadku jest potrzebne,

a w jakim przypadku nie jest? może to opiszesz szerzej, chętnie się czegoś nowego dowiem!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w uazach i zisach pod panewki podkładało się skórę od słoniny jak były sprzedawane do PGRu :shock:

jin_win, z uszczelką nie powinno być problemu w sklepie podasz jaką potrzebujesz i na drugi dzień masz ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróciwszy do tematu dymu:)wymieniłem własnie uszczelke splanowałem głowice i dalej dymi ale juz mniej tzn mniej niz wczesniej ale dalej nie jest dobrze >(czy ktoś ma jakies propozycje co dalej?czy wziąsc gumówke i go pociac na złom?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jin_win, wczoraj, dzisiaj z rana strasznie dymiło mi z wydechu, czasami dymek docierał aż do moich drzwi. Winna była wilgoć w powietrzu. Jak zrobiło się cieplej to zero dymku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość gwiazda_200

Ja mam też problem a mianowicie po odpaleniu jest ok. Po 10min zaczyna dimić na biało im wiecej gazu tym wiekszy dym i dodam ze po przejechaniu 100km w zbiorniczku wyrównawczym sachara co może być tą przyczyną:piwo: I jeszcze jedno robi mi się duże ciśnienie w układzie i po odpaleniu i dodaniu gazu tak ja by coś się przelewało słychać w kabinie. Acha i olej jest wporzątku i na korku niema majonezu. W płynie zauwarzyłem tylko oczka jak by olej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności