Gość dzac4 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Może ktoś pomoże mam corse 1.0 12v rocznik 99 z ABS ma przebiegu 160tyś.nie wiem czy zmieniany był rozrząd.Każdego ranka jest problem z uruchamianiem silnika tzn.odpala lecz aby wszedł na obroty musi popracować tak aby się zagżał i po kłopocie.Słychać tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach,świece czyste i nowe.Dzięki za jakąś podpowiedż.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 dzac4, witam! Mam ten sam silink z 2000 roku, silniki te znane są z nie równej pracy (3 cylindry po 4 zawory) propnowalbym jechać na diagnosykę ale do profesjonalisty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Trzy cylindry i brak wałków wyrównoważających. To musi trząść na wszystkie strony. Aby silnik spalinowy pracował równomiernie powinien mieć parzystą liczbę cylindrów. A gdy ze względów oszczędnościowych producent wyrzuca jeden cylinder, wtedy silnik powinien posiadać wałki wyrównoważające dla uspokojenia jego pracy. Jednak Opel poszedł na maxa z oszczędnością w 1.0 12V.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 ale po pewnym czasie jest ok. nie wiem czemu tylko chodzi jak traktor pomuszcie mi prosze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 sprawdzales bledy? zaswieca sie check? przyczyn moze byc naprawde wiele,poczawszy od czujnika temperatury bo jesli umarl to nie masz tzw. ssania,proste! byc moze sterowanie silniczkiem krokowym padlo albo sam silniczek chociaz to jeden pieron a tu zaczynaja sie koszty bo z tego co pamietam to niema zamiennikow tylko bosch no chyba ze uzywka,przeplywomierz,sonda itp,itd..............wiec, wepnij kawalek druta w kostke diagnostyczna i sprawdz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jeśli chodzi o silniczek krokowy to można spróbować wyczyścić zamiast od razu wymieniać. Banalna sprawa. A co do błędów to drucik w 1.0 odpada. Pozostaje komputer diagnostyczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 ale silnik chodzi bez zastrzerzeń tylko chodzi jak traktor a potem chodzi normalnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Trzy cylindry i brak wałków wyrównoważających. To musi trząść na wszystkie strony. Aby silnik spalinowy pracował równomiernie powinien mieć parzystą liczbę cylindrów. A gdy ze względów oszczędnościowych producent wyrzuca jeden cylinder, wtedy silnik powinien posiadać wałki wyrównoważające dla uspokojenia jego pracy. Jednak Opel poszedł na maxa z oszczędnością w 1.0 12V. to Ci dobre, a matiz ktory ma 3 cylindry chodzi normalnie , tico tez , a gdy koledze sie nagrzeje samochod to tez normalnie chodzi ja uwazam ze to wina ukladu zaplonowego , swiece - przewody - cewki WN   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 przewody Przewody na pewno będą winne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzac4 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Panowie jeszcze raz.Jakie wyważarki w silniku?Błędów kompóter nie odczytał!Silnik po odpaleniu pracuje nierównomiernie objaw jakby dwa cylindry pracowały i tak do momentu aż złapie temperatury potem OK.Przewodów wysokiego w tym modelu BRAK cewka jest na każdej świecy to ECOTEC.Prawdopodobne jest że czujnik temperatury.Pytanie gdzie jest umieszczony.Myślałem jeszcze o zaworze EGR podczas jazdy zapala mi się kontrolka silniczka a wnim też jest jakiś czujnik chyba temperatury.Czekam na jakieś informacje.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14303-corsa-1012v/#findComment-230523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.