Skocz do zawartości

corsa 1.012v


Gość dzac4

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś pomoże mam corse 1.0 12v rocznik 99 z ABS ma przebiegu 160tyś.nie wiem czy zmieniany był rozrząd.Każdego ranka jest problem z uruchamianiem silnika tzn.odpala lecz aby wszedł na obroty musi popracować tak aby się zagżał i po kłopocie.Słychać tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach,świece czyste i nowe.Dzięki za jakąś podpowiedż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy cylindry i brak wałków wyrównoważających. To musi trząść na wszystkie strony.

Aby silnik spalinowy pracował równomiernie powinien mieć parzystą liczbę cylindrów. A gdy ze względów oszczędnościowych producent wyrzuca jeden cylinder, wtedy silnik powinien posiadać wałki wyrównoważające dla uspokojenia jego pracy. Jednak Opel poszedł na maxa z oszczędnością w 1.0 12V.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales bledy? zaswieca sie check? przyczyn moze byc naprawde wiele,poczawszy od czujnika temperatury bo jesli umarl to nie masz tzw. ssania,proste! byc moze sterowanie silniczkiem krokowym padlo albo sam silniczek chociaz to jeden pieron a tu zaczynaja sie koszty bo z tego co pamietam to niema zamiennikow tylko bosch no chyba ze uzywka,przeplywomierz,sonda itp,itd..............wiec, wepnij kawalek druta w kostke diagnostyczna i sprawdz :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy cylindry i brak wałków wyrównoważających. To musi trząść na wszystkie strony.

Aby silnik spalinowy pracował równomiernie powinien mieć parzystą liczbę cylindrów. A gdy ze względów oszczędnościowych producent wyrzuca jeden cylinder, wtedy silnik powinien posiadać wałki wyrównoważające dla uspokojenia jego pracy. Jednak Opel poszedł na maxa z oszczędnością w 1.0 12V.

 

to Ci dobre, a matiz ktory ma 3 cylindry chodzi normalnie , tico tez , a gdy koledze sie nagrzeje samochod to tez normalnie chodzi :) ja uwazam ze to wina ukladu zaplonowego , swiece - przewody - cewki WN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze raz.Jakie wyważarki w silniku?Błędów kompóter nie odczytał!Silnik po odpaleniu pracuje nierównomiernie objaw jakby dwa cylindry pracowały i tak do momentu aż złapie temperatury potem OK.Przewodów wysokiego w tym modelu BRAK cewka jest na każdej świecy to ECOTEC.Prawdopodobne jest że czujnik temperatury.Pytanie gdzie jest umieszczony.Myślałem jeszcze o zaworze EGR podczas jazdy zapala mi się kontrolka silniczka a wnim też jest jakiś czujnik chyba temperatury.Czekam na jakieś informacje.Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności