Gość dzac4 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 A co z olejem wymieniałeś,jaki jest wlany,co z rozrządem i napinaczem wymieniałeś?Sprawdz czy czasem nie ma dziury w katalizatorze lubi się przepalić a potem tak trajkocze.Daj jeszcze bliższych informacji OK!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ja sie bujne niedługo z tym autem do mechaniora i będe wszystko wiedział a ile mogą mnie wynieśc te częćci co napisałeś ?? czyli rozrząd, napinacz i katalizator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 katalizator Chcesz wymieniać katalizator??? Najpierw sprawdzić czy dobry a jak zapchany to wydłubać środek i tyle. Dobry kat kosztuje duże pieniądze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 oj panowie , widze ze bardzo sie mnie uczepiliscie , bo pewien kolega nie czyta tak jak powinien , ja obstawiam na UKLAD ZAPLONOWY TJ: (i tu napisalem typowy schemat) swiece - przewody - cewki WN , ktos kto wie ze ECOTEC nie ma cewek odrazu skresla przewody , a ten ktos kto nie wie czepia sie innych , zacznij od wymiany swiec , to nie zaszkodzi napewno , wazne aby swiece np. NGK byly japonskie , i to jest pierwsza rzecz od ktorej powinienes zaczac. i nie sluchaj sie innych bo robia wode z mozgu , wymien swiece i wtedy napisz , bo ja uwazam ze jest to wina swiec. i klotnie o przewody/cewki WN uznaje za zakonczona.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.