Skocz do zawartości

chyba rozsypała sie turbina :(


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

mówię oczywiście o tym czymś co znajduje się bezpośrednio przy turbinie

To coś co sie rusza! To zawór sterujący ..A steruje nim elektrozawór umieszczony na błotniku nad akumulatorem!! jezeli jest walnięty to ten zawór zachowuje sie tak jak piszesz! czyli sie rusza ! .Więc możesz sprawdzić zamieniając go z elektrozaworem znajdującym sie obok akumulatora! Są tam dwa!! Jeden od klapek zawirowań i drugi od EGR. lub go rozebrać i przeczyścić! . jest taki temat o rozbieraniu i czyszczeniu ! :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mówię oczywiście o tym czymś co znajduje się bezpośrednio przy turbinie

..A steruje nim elektrozawór umieszczony na błotniku nad akumulatorem!! jezeli jest walnięty to ten zawór zachowuje sie tak jak piszesz! czyli sie rusza ! .Więc możesz sprawdzić zamieniając go z elektrozaworem znajdującym sie obok akumulatora!! :)

nie rozumiem za bardzo tej zamiany :lol: w moim rozumieniu powinienem zamienić ten znajdujący się za filtrem powietrza na ten obok akumulatora :lol:

u mnie są trzy takie elektrozawory dwa za akumulatorem a jeden za filtrem powietrza 2.0 DTI 16v 2001

@brzoza czytałem sporo twoich postów i widzę że wiesz co piszesz, więc jeśli możesz to mi poradź co może być przyczyną tych niesprawności które opisuje, czytałem o tej kontrolce z samochodzikiem u mnie ona gaśnie chwile po przekręceniu kluczyka więc elektronika powinna być ok??? tak jak pisałem wcześniej wykryłem że ten elektrozawór za filtrem dostaje podciśnienie ale nie podaje dalej na zawór znajdujący się bezpośrednio przy turbinie

jeśli możesz to podaj linka do tego opisu z czyszczeniem tych elektrozaworów jakoś nigdzie nie mogę na to natrafić :?: dzięki bardzo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli możesz to podaj linka do tego opisu z czyszczeniem tych elektrozaworów jakoś nigdzie nie mogę na to

Zalezy jak interpretujesz gdzie znajdują sie te elektrozawory! . .Za filtrem ! Czyli na nadkolu!! jest zamocowany!. a następne sa 2 szt przy aku!Jeden z nich jest taki sam ! Jak ten od turbiny . Więc wszystko sie zgadza!. A wiec dla sprawdzenia można zamienić bo nic się nie stanie!! Tylko nie pomylic przewodów podciśnienia! i to wszystko tu sa tematy! http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=8019&start=20#85631

 

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=8639#86273

 

tak wygląda rozebrany. . Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzięki ci bardzo jeszcze raz po naprawie napisze jakie efekty http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 18:10 ]

wielki ukłon dla kolegi @brzoza i dla was wszyscy forumowicze zrobiłem małe czyszczonko

elektrozaworu na nadkolu za filtrem powietrza, potem dla pewności zamieniłem go z tym który znajduje się za aku... i maszyna jak nowa :piwo::piwo:???

jeszcze raz dzięki bardzo pozdrawiam i idę cieszyć się jazdą

hawk

 

tak naprawdę to wydaje mi się że ten zawór nie był tak zanieczyszczony, jak zawieszony, ale to tylko moje domysły :piwo:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności