Skocz do zawartości

Ile powinna palić Astra z silnikiem 1.7 TD (68 -konnym)?


Rekomendowane odpowiedzi

Drażnią mnie ludzie, có mówią, że coś może spalic tyle albo tyle.

 

Konkretnie! Podjeżdżamy po wymianie filtrów paliwa, powietrza, oleju na stację.

Zalewamy do baku paliwo do końca, aż mu się odbije, a nie jedynie blokada zaskoczy!

Przepierdzielamy 500 km i zalewamy znów, aż się odbije! Wynik juz mamy!

 

Moja Aastra 1.7 DTI spaliła - 4,8l w trasie na 100 km! Trasa Gdańsk-Białystok!

KONIEC!

 

Miasta nie badałem!

wiesz jak jechałem nad morze 300 km i ciągnąłem się za innymi bo tym atem wyprzdać się nie da to też mi średnia wyszła 5,0 nie mniej nie wicej

 

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 08:59 ]

bez obaw, starej generacji diesel jest dość odporny na takie wybryki

w programie fifth gear kiedyś zrobili taki test że do asterki 1.7d wlali benzyne, pojeździli, silnik dostał nierównej pracy, ledwo co odpalał, później zalali pod korek bez płukania dieslem i astra spowrotem jeździła :P

no udało się ją niby odpalić ale aż dziw że pompa się nie zatarła bo mechanik ropy tam już nie widział :D

- dziś odbieram z warsztatu zobaczymy jak długo silnik wytrzyma ten test

 

pozdr

 

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

...każde auto, o ile jest w sprawne technicznie, spali tyle..... ile chce jego właściciel :lol: . "Moj test" Mazda 323 1,5 16V (przejechanie tej samej trasy) Wariant A..... typowa ciężka noga, jazda na wariata i bezmyślne bezlitosne żyłowanie silnika na prawdę na maksa (oczywiście włączone CB radio :]) Wariant B.....przymuszenie sie do jazdy emeryckiej z zachowaniem wszystkich zasad ekonomicznej jazdy (zdjęta antena CB :)) I co wam powiem.... ograniczenie średniego spalania dosłownie o 100%:)

 

...każde auto, o ile jest w sprawne technicznie, spali tyle..... ile chce jego właściciel :rotfl: . "Moj test" Mazda 323 1,5 16V (przejechanie tej samej trasy) Wariant A..... typowa ciężka noga, jazda na wariata i bezmyślne bezlitosne żyłowanie silnika na prawdę na maksa (oczywiście włączone CB radio :spoko:) Wariant B.....przymuszenie sie do jazdy emeryckiej z zachowaniem wszystkich zasad ekonomicznej jazdy (zdjęta antena CB :rotfl:) I co wam powiem.... ograniczenie średniego spalania dosłownie o 100%:rotfl:

ograniczenie średniego spalania o 100% ciekawe co autorm miał na myśli hmmmmm :drunk:

 

Gość Anonymous

....no rzeczywiście palnąłem głupstwo :spoko: jak niegdyś prezydent Wałęsa, który chciał obniżać ceny o 100% :rotfl: miałem na myśli to że auto spaliło 2 razy mniej. :rotfl:

 

Gość barteklodz

no to po prostu przy dynamicznej jeździe miałeś wzrost spalania o 100% tego co przy ekonomii. Czyli ekonomia to 50% zużycia jazdy dynamicznej

 

Gość Anonymous

AII X17DTL '99 kombi

trasa: minimalnie ile mi sie udalo to 6,1/100 (trasa nocą, do110km/h); w dzień ta sama trasa ta sam predkość (w zależności ile trzeba wyprzedzać) 6,6-6,9/100. Przy predkości do 120-130 spalanie wskakuje do 7,2-7,6km/h. Dane dodatkowe: 2 osoby na pokładzie, zmiany biegów 2,7k-2,9k obr/min.

A jak sobie przypomnę jak pierwszy raz (po zakupie) zrobiłem trasę 100km - wyparowało 1/4 baku to robi mi się słabo...

 

Miasto (1 osoba, zmiany biegów j.w.) od 6,7 (grzecznie, bez szaleństw) do 7,8/100 (jazda z fantazją, zmiany biegów na 3k) - bardzo dużo zależy od tempa naciskania pedału gazu.

 

Na dynamkę przyśpieszania (przy obrotach poniżej 2k/min) pomogło dolanie dodatku czyszczącego wtryski (choć przy przysieszaniu dalej zadymia sobie na czarno).

 

Ogólnie uważam, że silniki 2,0 mają lepiej - przy tej samej dynamice jazdy motor 1,7 pracuje prawie na maksa, gdy 2,0 dopiero zaczyna się rozkręcać.

 

  • 3 tygodnie później...

witam

zastanawiam się jak wasze autka zapalają przy takich temperaturach bo mój ma już problemy przy -5 st. świece podgrzewam dwa razy są nowe. a mimo to autko ledwo kręci.

ps zastanawiam się też na jakim oleju jeżdzicie bo ja na mineralu mobil 1. i czy to może mieć wpływ - ewentualnie gdzie szuakć przyczyny.

 

pozdrawiam

 

witam

zastanawiam się jak wasze autka zapalają przy takich temperaturach bo mój ma już problemy przy -5 st. świece podgrzewam dwa razy są nowe. a mimo to autko ledwo kręci.

ps zastanawiam się też na jakim oleju jeżdzicie bo ja na mineralu mobil 1. i czy to może mieć wpływ - ewentualnie gdzie szuakć przyczyny.

 

pozdrawiam

Niestety ale przyczyna jest technologia bo to jest silnik nie z bezposrednim wtryskiem tylko z komora wstepna i tu jest wlasnie przyczyna. Isuzu i 2.0 czy 2.2 DTI nie maja tego problemu bo sa to silniki z wtryskiem bezposrednim. Silnik 1.7 oplowski jest tej samej generacji co byly w astrach F itp.

 

Gość barteklodz

mój tam pali jak benzynka , oczywiście po zagrzaniu świec :piwo:

co znaczy ledwo kręci ? wolno rozrusznik kręci ? warto sprawdzić stan baterii i połączeń.

mineralny do turbo to też tak sobie, trzeba było półsyntetykiem zalać ale jak już został zalany to tak musi być do śmierci chyba że mało najechane to jeszcze da się coś zrobić

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności