Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Czesc, Gdy jade na 1 lub 2ce bez dodawania gazu (auto sie toczy) slychac dzwonienie. Czy mogą to być zawory czy moze cos innego?A jesli zawory to czy je sie reguluje w tym silniku. Przebieg 150 tys. dzieki za info Michal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 W silniku Y20DTH nie reguluje się luzów zaworowych. Ty masz popychacze hydrauliczne które samoczynnie kompensują luzy zaworów. U Ciebie podejrzewam dzwonienie łańcuszka rozrządu, który prawdopodobnie jest do wymiany, aczkolwiek trochę za wcześnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-227574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wydawało mi się że rozrząd z łańcuchem jest bezobsługowy. Czy mozna bez obaw jezdzic z takim objawem a jesli nie to czy wiesz może ile mniej więcej może kosztować wymiana? dzieki za info   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-227567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wydawało mi się że rozrząd z łańcuchem jest bezobsługowy.Przewidywana wymiana łańcucha powinna być koło 400-500 tys. lub do momentu gdy zacznie go być słychać ale reguły nie ma. A czy Twój przebieg jest rzeczywisty Podejrzewam że tego nie wiesz. Może należałoby dodać jeszcze 100 tys i wtedy hałas łańcucha stałby sie bardziej prawdopodobny. Jeź do jakiegoś dobrego mechanika żeby to zdiagnozował. Czy można bez obaw jeździć z takim objawemMożna jeździć z tym że w pewnym momencie łańcuchbędzie już tak luźny że spadnie i tłoki spotkają się z zaworami i silnik do remontu ile mniej więcej może kosztować wymiana?Myślę że w granicach 1000 - 1200 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-227564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Przewidywana wymiana łańcucha powinna być koło 400-500 tys. lub do momentu gdy Skad taka informacja. Łancuch jest dorzywotni - no chyba ze z jakies przyczyny innej ( braj smarowania, wada konstrukcyjna) to sie wymienia. Może należałoby dodać jeszcze 100 tys Jakos ludzie sie uparli zeby dodawac te 100 tys a moze 300. Gdzie sa te astry5-6 letnie co widzialem na zachodzie z przebiegami po 300 i wiecej tys??? Teraz aktualnie w moim miescie jest na sprzedanie ladny golfik 5 z 2005 r i ma nakulane 174 tys kuzyn w alhambrze 2001r ma ponad 440 tys. Czy to jest duzo- NIE bywaja auta 3 letnie z przebiegami 700 tys- ja taki widzialem na wlasne oczy w ASO seata. Można jeździć z tym że w pewnym momencie łańcuch będzie już tak luźny że spadnie i tłoki spotkają się z zaworami i silnik do remontu Łancuch nie spada tylko sie zrywa bo ma napinacze i moze ewentualnie wlasnie tak grać ten napionacz jak jest wytarty. Myślę że w granicach 1000 - 1200 zł Co to za cena? czego chyba samej robocizny. Tam sa dwa łancuchy- jeden podwójny drugi pojedynczy, do tego napinacze i zlozenie tego wszystkiego i regulacja to troche czesci ( okolo 2000 za czesci) + robocizna i tutaj ceny od 500 do 1000 zl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-227522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 czasami zacinaja sie popychacze hydrauliczne , kiedys mialem golfa 3 i czasami po odpaleniu lubialo zastukac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-227323 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Czesc, Gdy jade na 1 lub 2ce bez dodawania gazu (auto sie toczy) slychac dzwonienie. Czy mogą to być zawory czy moze cos innego?A jesli zawory to czy je sie reguluje w tym silniku. Przebieg 150 tys. dzieki za info Michal U mnie tez tak dziwnie dzwoni - ale na zimnym silniku przy dodawaniu gazu ( tak do 2tys obr) ale sie tym az tak nie przejmuje , gdzies wyczytałem ze tak juz jest w tych dieslach - jak zimny troche dzwoni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-226845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Jest kolejna sugestia, że moze to byc łożysko dociskowe sprzęgła. Dzwiek mija bowiem po wcisnieciu sprzegla...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-226839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Jesli jest tak jak mowisz to na bank to lozysko. Ostatnio kuzyn wymienial w seacie bo mu dwumasa i wlasnie docisk zrobilo papa i byly tez takie objawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14669-regulacja-zawor%C3%B3w-20-dti/#findComment-226830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.