Gość Anonymous Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 zalezy jak duze masz owe cisnienie - zawor w korku powinien spuszczac wyzsze od ksiazkowego... mi pekla glowica tak ze plyn z kanalu wodnego dostawal sie do tloka - uszczelna byla ok - silnik pracowal nierowno na niskich obrotach, pojawial sie bialy dym po kilku minutach... a zanim to zauwazylem zapchany zawor od korka i niespuszczanie cisnienia ktore powstawalo gdy tlok szedl w gore w ukladzie chlodzenia spowodowalo rozszczelnienie chlodnicy, natomiast gdy tlok szedl w dól to zasysal plyn i stad bialy dym... tak sobie to tlumacze ale moge sie mylic bo mechanika nie jest zwiazana z moim dyplomem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14942-kipj%C4%85cy-p%C5%82yn-ze-zbiornika-wyr%C3%B3wnawczego/page/2/#findComment-211121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.