Skocz do zawartości

kipjący płyn ze zbiornika wyrównawczego


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

zalezy jak duze masz owe cisnienie - zawor w korku powinien spuszczac wyzsze od ksiazkowego... mi pekla glowica tak ze plyn z kanalu wodnego dostawal sie do tloka - uszczelna byla ok - silnik pracowal nierowno na niskich obrotach, pojawial sie bialy dym po kilku minutach... a zanim to zauwazylem zapchany zawor od korka i niespuszczanie cisnienia ktore powstawalo gdy tlok szedl w gore w ukladzie chlodzenia spowodowalo rozszczelnienie chlodnicy, natomiast gdy tlok szedl w dól to zasysal plyn i stad bialy dym... tak sobie to tlumacze ale moge sie mylic bo mechanika nie jest zwiazana z moim dyplomem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności