Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 może też to byc sterownik pompy paliwa. znajduje się on styłu za silnikiem . regeneracja kosztuje ok. 500 zł. ogłoszenie mozna znaleźć na ALLEGRO (region okolice gdańska) jest to jedyny facet o którym słyszałem że potrafi to naprawiać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-221908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 wiatm ja miałem problem ze storownikiem i elektronik z łodzi mi naprawił to dużo taniej niż ten koleś na allegro adiagnostyka kompem też dużo daje . Ten fachura który mi to robił robi też kable diagnostyczne gdzie można we własny zakresie podłaczyć do kompa i zdiagnozować usterki. A co ważniejsze po naprawie sterownika należy usunąc z komputera. koleś ma maila szymczak.d@gazeta.pl zapytaj napewno ci pomoże pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-221639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 słyszałem ze pompy w DTI były wadliwe a działo się to za sprawą umieszczenia ich w okolicy kolektora wydechowego,pompy narażone na wysoką temperaturę działały a ale sterownik zamieszczony na pompie już niestety nie chodzi o to że odlótowywuje się jakis mikroprocesor przez co silnik swiruje na początku to spadek mocy ale później obroty mogą niebezpiecznie wzrastać bez powodu.Proponuje wykręcić pompę i zawieźć ja do boscha bo tylko on naprawia tego typu pompy w krakowie za wycenę samej usterki kolega dał 200zl a za regenerację powyżej 2000zl i opylił auto, była to astra 2 z silnikiem 1,7 DTI.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-216713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 słyszałem ze pompy w DTI były wadliwe a działo się to za sprawą umieszczenia ich w okolicy kolektora wydechowego,pompy narażone na wysoką temperaturę działały a ale sterownik zamieszczony na pompie już niestety nie chodzi o to że odlótowywuje się jakis mikroprocesor przez co silnik swiruje na początku to spadek mocy ale później obroty mogą niebezpiecznie wzrastać bez powodu.Proponuje wykręcić pompę i zawieźć ja do boscha bo tylko on naprawia tego typu pompy w krakowie za wycenę samej usterki kolega dał 200zl a za regenerację powyżej 2000zl i opylił auto, była to astra 2 z silnikiem 1,7 DTI. No i nie wytrzymalem. Pitolisz kolega ze az mnie mdli. Silnik isuzu ma pompe denso i jak mozesz ja zawiezc do boscha?? Zrezta my tu glownie rozmawiamy o pompach w silniku 2.0 gdzie jest elektronika na pompie a ta pompa lezy bardzo daleko od wydechu( dalej juz chyba sie nie da). Denso jako tako elektroniki nie ma na sobie. Plotki krążą różne o tych pompach ale nioe mozna rozsiewac mitow.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-216656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Denso jako tako elektroniki nie ma na sobie. Plotki krążą różne o tych pompach ale nioe mozna rozsiewac mitow. Kolega Wojtek Korbut ma po częsci rację, sterownik pompy wtryskowej denso v5 jest bezpośrednio do niej przykręcony, ale jego uszkodzenia polegają zwykle na zimnych lutach przy kondensatorach, stykach etc, które pojawiają się od wstrząsów a nie od temperatury gdyż pompa jest dość daleko zarówno od kolektora dolotowego jak i wylotowego, co widać na zdjęciu:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-216541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Mechanicy cię "wydymają" jak to robią zwykle. Sprawdz a najleiej od razu wymień wężyki zbierajace nadmiar paliwa z wtryskiwaczy do pompy. Po kilku latach parcieją i pękają. Wówczas jeśli filtr paliwa jest już zapchany pompa potrafi "przessać" powietrze przez mikropęknięcia wężyka i się po prostu zapowietrzyć. Dopiero jak wymienisz wężyki, filtr paliwa i nic to nie pomoże to martwiłbym się pompą. Moja ma 300tyś i teraz na mrozie pali od kopa a węzyki mwymieniałem juz 2 razy i pewnie będę musiał trzeci raz wymienic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-216174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 dokładnie jak pisze kolega asedio, zacznij od podstawowych rzeczy czyli od filtra jeśli go nie zmieniałeś...ja miałem podobną sytuację samchód był zgaszony normalnie a później już nie odpalił, okazało się że filtr był zapchany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-216160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szyja Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 wita wszystkich mam problem z vectą 1,7 tdi problem wygląda tak ze wymieniałem uszczeklę kolektora ssącego i musiałem wypiąć kostke od pompy wtryskowej od modułu sterujacego i rozłaczyłem przewody od wtryskiwaczy czy ktos juz sie z tym problemem spotkał vectra ma przejechane 250.000   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-106192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 grupa vag nie robila silnika tdi opojemnosci 1.7 a napewno juz nie odsprzedala to do opla. Podaj wlasciwe parametry silnika oraz auta np rocznik i typ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-106110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orto.pawel Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 raczej to pompa tak naprawde pali sie tranzystor w elektryce ale przyczyna tego jest mechanika czyli tłoczek zacierajacy sie takze jesli sie zdecydujesz na regeneracje to regeneruj calosc bo szkoda podwojnego placenia i wymontowywania pompy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15025-pompa-wtrysku-paliwa/page/2/#findComment-106019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.