Skocz do zawartości

Coś kradnie prąd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki mały problem a nie bardzo wiem od czego w tym temacie zacząć, coś mi kradnie prąd czyli jak klemy są podłączone rano nie umie zapalić samochodu teraz naładowałem aku i zrzuciłem klemy po 4 dniach nieodpalania autka zapala normalnie od czego zacząć bo nie bardzo chce wydawać na elektryka

 

jak ktoś ma jakieś propozycje jak to sprawdzić proszę o info dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem podobnie i ostatnio bylo o tym na forum:)

 

otoz u mnie bylo przebicie na alternatorze i nawet na wylaczonym ciagnal prad z akumulatora ze przez 24h rozladowywal calego plus walnieta dioda po naprawie jak reka odiol :rotfl: to tylko moj blad co nieznaczy ze musi byc u Ciebie :lol:

 

sprawdz napiecie jakei podaje na akumulator bo jezeli jest w normie to raczej powinno byc ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sniper211, rozłączasz klemę, do ręki najzwyklejszy miernik z amperomierzem, wpinasz jedną końcówkę do klemy drugą do bieguna aku i mierzysz upływ prądu.

Jeśli pobór jest za duży - sprawdzasz różnicę (spadek) np przez wyjęcie po kolei bezpieczników.

Były też już podobne tematy na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

altek po remoncie spróbuje jeszcze zmierzyć upływ prądu właśnie nie wiedziałem za bardo jak się to sprawdza DAROMV6 dzięki za podpowiedź zobaczę co jest grane i jeszcze jaki spadek jest w normie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie że mi dałeś link do takiego tematu ale przeczytałem wszystkie strony i mi się pomieszało teraz już wogule nie wiem jak się do tego zabrać upływ prądu mierzy się z + miernik ustawia się na 200 mA na wyłączonym zapłonie i zamkniętym aucie odłączyć klemę połączyć miernik z klemą zdjętą z aku a drugą połączyć z + aku i powinno wskazywać 0,001 tak to ma wyglądać sorry że truje ale nie bawiłem się nigdy w elektryka i byłbym wdzięczny za potwierdzenie postu bo wkurza mnie fakt że nie wiem czy auto odpali czy nie a to jest bul jak się człowiek spieszy

 

[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 20:32 ]

i akurat ten problem położył mnie na łopatki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wskazywać często do 1mA, chyba że któreś jeszcze urządzenia pobierają prąd (ale zależy jakie) wtedy więcej.

Znaleziona w necie instrukcja pomiaru powinna Ci pomóc

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki

 

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 13:34 ]

jeszcze jedno pytanko bo GAWLAK coś wspominał o radiach LG że coś z nimi nie tak czy to jest prawda dodam jeszcze że radio zakładali mi przy kupnie go i podłączyli tak że nie wyłącza się wraz z zapłonem tylko muszę je wyłączać sam po wyłączeniu zapłonu, dodam jeszcze że wcześniej nie było tego problemu a teraz się pojawił

 

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 13:36 ]

a miernikiem nie sprawdzałem jeszcze bo nie mam teraz za bardzo czasu ale sprawdzę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sniper211- radio ci działa bez włożenia kluczyka i przekręcenia w pozycje I ?? A działa ci przy tym pilot od centrala??

Pewnie ci skręcili do kupy żółty z czerwonym na kostce ISO- nie zdziw się jak przestanie reagować pilot od centrala (u mnie tak było). Ale nawet jeśli masz tak zrobione to i tak nie powinno to ciągnąć z zasilania, radio tylko ciągnie na podtrzymanie pamięci co jest tak niewielkim poborem prądu, że na pewno nie rozładuje ci akumulatora przez 24 h i dłużej.

Przyjrzyj się alternatorowi i kablom czy nie uszkodzone i do masy gdzieś nie zwierają plusowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tak!!!

 

Sprawdziłem pobór prądu był 0.011mA zacząłem wyciągać bezpieczniki i okazało się że po wyjęciu jednego pobór spadł do 0.001mA okazało się że po wyjęciu tego bezpiecznika nie działa: lampka z kabiny,podświetlanie km na desce rozdzielczej wyświetlacz i radio.

Postanowiłem wypiąć radio i pobór został 0.001mA czyli podobno w normie???

 

A co do podłączenia radia jest mostek z czerwonego na żółty a radio działa na wyjętym kluczyku i teraz pytanie jak zrobić żeby wyłączało się razem z zapłonem przeciąć żółty kabel??? To co wy o tym sądzicie winą jest radio dodam że coś mi GAWLAK pisał że radia LG coś szwankują podpowiedzcie bo nie chce żeby mi coś prąd kradło ani jazdy bez muzy

 

[ Dodano: Sob Lis 22, 2008 22:51 ]

Dodam jeszcze że radio mam wyciągnięte jak by ktoś wiedział jak je sprawdzić domowym sposobem proszę o info i jeszcze w radiatorze tym co chłodzi końcówki mocy z tyłu radia jest dziura z gwintem taj jakby na dodatkową masę czy przypadkiem nie trzeba jej podłączyć:?:??

 

[ Dodano: Nie Lis 23, 2008 11:25 ]

dziś rano po wyjętym radiu opelek zapalił bez problemu jak ktoś wie zo może być z tym radiem dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności