Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 witam przyjechalem normalnie do domu i juz nie odpalil,wczesniej miallekkie problemy z wchodzeniem na wysokie obrotybyl taki pulap ,przejscie gdzie do muliło jakby go zalewało albo nie paliłna jeden gar a pózniej momentaline przepalal i bylo wporzadku dobrze zachwywal sie na wysokich obrotach natomiast na wolnych gorzej az do momentu kiedy go nie odpaliłem pod domem przewody podpiałem dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak można pomierzyć DIS.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 mial taki pulap ,przejscie kiedy dodaqwalem gazu to tak jakby go muliłonie palil na jeden gar albo go zalewalo ale pozniej drazu wchodzil na obroty ladnie pracowal na wysokich obrotach gorzej na niskich mulilo go ,podjechalem pod dom i juz nie zapalil [ Dodano: Nie Lis 16, 2008 11:15 ] dzieki sprawdze to tylko jakbys mogłmi wyjasnic rys 11czyli pierwszy odnosnie DIS   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 no fakt cos tam kiedys cztalem ze mozna sprawdzic tak, ale nie próbowalem nigdy Sławo- czy jakis blad ci wyskakuje w aucie?? tzn czy zapala sie kontrolka w czasie jazdy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Przy każdym opisie mierzenia masz napisane, który rysunek do tego jest. Fig.11 na przykład. Wkleiłem te 2 dodatkowe rysunki, żeby na jednej stronie się zmieściły. Zakryłem nieistotne rzeczy rysunkami. Ten na dole to Fig.13   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223063 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Robertnet nic sie nie swieci zadna kontrolka sprubuje z tym DISEM i moze z kablami bo ich nie wymieniełem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-223048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 witam to znowu ja ,drąze dalej temat mianowicie mam takie pytanie:odpalam tige na moment plynnie wchodzi na obroty iwydaje sie ze wpozadku wszystko;jak zaczyna spadac ssanie3 po kilku sekundach samochod zaczyna przerywac dlawic az zgasnie wymienilem przewody,sprawdzilem DISA,wymienilem swiece;gdy odpiolem wtyczke od krokowca to nawet nie chcial zapalic, naomiast po wlozeniu wtyczki na moment wydawalo sie ze wszystko wpozadku ale zachwile szarpie i gasnie .mam pytanie czy to moze byc silnik krokowy?i czy mozna sie do niego dostac bez wyjmowania silnika [ Dodano: Czw Lis 27, 2008 16:35 ] aa i jeszcze jedna sprawa teraz to mnie chyba juz krew zaleje na zimnym teraz wogole nie odpali tak jakby prowal anie mogl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-219198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 .mam pytanie czy to moze byc silnik krokowy?i czy mozna sie do niego dostac bez wyjmowania silnika po tym co napisales to moze byc silniczek krokowy, silnik krokowy znajduje sie w przepustnicy p.s. juz dawno powinienes miec ostrzezenie za sposób prowadzenia rozmów w tym dziale, zalozyles kilka tematów o tym samym. skad jestes?? moze poradzi ci ktos dobrego mechanika w okolicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-219178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 krzeszowice małopolska   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-219156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam Forumowiczów, podpinam sie do tematu gdyż w swojej Tigrze mam podobne objawy co Kolega. A mianowicie auto jest bardzo mułowate.. dopiero powyżej 3000obrotów zaczyna normalnie jechać- do 3000 obrotów dziwnie się dusi, muli, może go zalewa... nie mam pojęcia. Dodam jeszcze że jest jeszcze gorzej kiedy np jade wolniutko na 1 lub 2 biegu przez dłuższy okres czasu- jak to w korkach - po czym wszyscy przyspieszają a u mnie jest z tym większy problem- wtedy jeszcze wolniej wkręca się do tych 3tyś obrotów. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły co to może być lub miał podobny przypadek to bardzo proszę o odp. Tigra z 95 roku, silnik 1,4. Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/2/#findComment-201929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.