Gość gtszudi Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 gdyby klin na wale byl sciety to zapewne by wogole nie odpalil , i pogieloby zawory , sciecie klinu na wale oznacza przy uruchominym silniku niezla szatkownice w silniku. musisz jakos rozruszac ta swiece,napusc odrdzewiacza,poruszaj lewo prawo , a jak nie bedzie chciala dalej isc to glowice oddaj specjaliscie ktory palnikiem sproboje ta swiece usunac z glowicy , rozgrzeje ladnie i moze wykreci. mozliwe ze to jest przyczyna twojego problemu,jesli kabel jest inny od pozostalych,to zmien kable i sprawdz czy to cos zmienilo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/5/#findComment-195167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Właśnie z tym klinem nieraz jest tak, że się zetnie nierówno i koło rusza się na wale o kilka stopni, a nie obraca się. To też krzaczy w pracy silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15068-problem-z-praca-silnika-14-tigra/page/5/#findComment-195081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.