Gość yuri198600 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam!!! autko z 97 roku 1.4i 90 koni w gazie sekwencji mam problem z silnikiem, otóż zacznę od początku. jechałem (gaz) na autostradzie sobie w jedna stronę było wszystko OK. gdy wracałem tak po około 40 km autko przełączyło się na benzynę i prędkość zaczęła spadać po czym zapaliły się wszystkie kontrolki i silnik się wyłączył. otworzyłem maskę a tam tak jak by smród spalonego plastiku. próbowałem odpalić silnik przez jakieś 5 prób nie odpalał ale kręcił. tak jak by pasek się ślizgał. po odpaleniu zaczął terkotać głośniej od diesla(dodam ze olej był ok) i dostał wibracji. dojechałem do parkingu nie przekraczając 70 km. podciśnienia na zbiorniku wody nie było także mi się wydaje ze to nie uszczelka. z rury wydechowej przez jakiś czas wydobywał się siwy dym tak jak by w jednym z cylindrów mieszanka nie była spalana i wszystko szlo by w wydech, tak po około 2 minutach od rozruchu ten dym zanikał. i teraz moje pytanie jest takie: - czy to sprawa mechaniczna(cylindry, zawory nad nimi, czy coś poważniejszego) - czy to wina jakiegoś czujnika który steruje mieszanka? proszę o odpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 strzalu zadnego nie bylo ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yuri198600 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 nic nie było po prostu się gaz odłączył, kontrolka od gazu zaczęła migać. przeskok na benzynę i kontroli wszystkie się zaczęły świecić (dodam prędkość 130km/h) sprawdziłem wszystko w miarę możliwości i udało się powolutku do końca autostrady dotrzeć teraz będę główkował co to się mogło stać (na celu mam zawory )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 smrod plastiku to przewaznie strzal w uklad dolotu powietrza (puszke filtra)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yuri198600 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 filtr sprawdzałem jest wszystko ok, nie mam pojęcia co może być, ale samochód się tak zachowuje jak by 3 cylindry tylko paliły a na 1 jak by nie palił, ogólnie strasznie terkocze. a przy cylindrze 1 przy kolektorze wylotowym wygląda tak jak by mokre było. jutro pogrzebie przy nim i zobaczę co to może być. jeszcze mam pytanko czy możliwe jest przestawienie się samoczynne rozrządu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Też myślę, że pasek przeskoczył. To może być gruba sprawa, sprawdź ustawienie rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 mi tez sie wydaje sie pasek mogl przeskoczyc lub cos z zaworami, tylko to akurat nie ma nic wspolnego z wylaczeniem sie silnika i smrodem??, mialem taki przypadek u siebie (x14xe) pasek mi przeskoczyl o 2 zabki- objawem bylo delikatne klekotanie,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 A może teraz pasek trze o obudowę i śmierdzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yuri198600 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 ogólnie to nie śmierdzi, tylko klekocze jak stary diesel. i z rury po nagrzaniu silnika tak dosyć mocno siwy dym leciał. dziś normalnie odpalił ale nadal klekocze jutro do serwisu podjadę i niech mi tam ocenia co ja boli. napisze co stwierdzili. mi tez się wydaje ze rozrząd przeskoczył. dodam ze wyczuwalne są drgania których wcześniej nie było. [ Dodano: Pon Lis 17, 2008 15:30 ] dziś odstawiłem autko do serwisu i już wiem co się stało http://img55.imageshack.us/my.php?image=dsc00251hd6.jpg tak wygląda tłok a tak powinien wyglądać: http://img55.imageshack.us/my.php?image=dsc00252su0.jpg i zawór nad nim jest wypalony także wymiana rozrząd się nie przestawił w ogóle tylko po prostu przy przełączeniu na benzynę nastąpił skok mocy i zawór tego nie wytrzymał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15083-corsa-c14xe-problem/#findComment-223007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.