Skocz do zawartości

Wolna reakcja na pedał gazu - Zafira A


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Przepływkę odpinałem i różnicy nie ma :drunk: Ale w sumie porównuję sobie do Wagona R który waży trochę ponad 700kg ma 70 konny silnik, albo Tico :P Różnica w przyspieszaniu tych aut jest duża.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Ja mam co prawda 2.2DTI, ale nie zauwazylem aby byl jakis wyraznie mulowaty.

Na odpowiednio niskich biegach potrafi niezle wcisnac w fotel.

Jedynie pierwszy bieg to jakies nieporozumienie - to sie nadaje tylko do ruszania i od razu 2-ka, na ktorej Zafira juz ladnie przyspiesza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mam co prawda 2.2DTI, ale nie zauwazylem aby byl jakis wyraznie mulowaty.

Na odpowiednio niskich biegach potrafi niezle wcisnac w fotel.

Jedynie pierwszy bieg to jakies nieporozumienie - to sie nadaje tylko do ruszania i od razu 2-ka, na ktorej Zafira juz ladnie przyspiesza.

A u mnie wlasnie przyspiesza tak se dopiero powyzej 3k obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Jedź szybko do serwisu Opla! :) Zafiry nie są mułowate !, a raczej nie różnią się przyspieszeniem od benzyniaków - musi być uszkodzenie i to może niezbyt poważne typu czujnik. U mnie od drugiego biegu spod świateł (pierwszy jest b. krótki) raczej mało kto ma jakieś szanse, a odległość w tylnej szybie rośnie w oczach po następnych zmianach biegów. Coś u Was Kochani nie gra! Dobry ciąg rzeczywiście zaczyna się od ok. 2200 / min, ale nie ma potrzeby przeciągania powyżej 3500, lepiej szybko zmieniać biegi i wykorzystywac potężny, w porównaniu do benzyniaka, moment obrotowy. Ale obroty trzymać w zakresie 2000 -3000 lub .... jeździć spokojnie od 1500.

Jeśli silnik nie wchodzi zdecydowanie na obroty na luzie - jest usterka.

Jeżeli chcemy na szosie szybko wyprzedzić kolumnę paru pojazdów - Lepiej najpierw lekko, bardzo lekko dodać gazu, żeby pogonić turbinę i dopiero wtedy wcisnąć gaz w/g potrzeby! Efekt gwarantowany.

 

Pozdrawiam wszystkich Andrzej

 

poprawiłem"regulamin 3,1" a czerwonym to ja teraz zaznaczę/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzejch, tak u darkp1, brakuje jakieś 20 pare kucyków w porównaniu do twojej a nie wiem czy w serwisie mu cos na to poradzą :):wesoly:

Mimo wszystko nie może przyspieszać dopiero powyżej 3000/min, upieram się co do awarfii osprzętu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest już wszystko ok. Wymiana EGRa załatwiła sprawę, był zepsuty. Teraz z dwójki idzie jak burza, generalnie nie przeciągam więcej jak 3,5k obrotów, czasem się zdarzy do 4k :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie sa max. obroty w silnikach DTI? Prawde mowiac czytam o tych 3500RPM i wydaje mi sie, ze chyba nigdy nawet tak wysoko nie doszedlem. Raczej wystarcza mi mocy przy 1500-2500, wtedy i tak jest max. moment w moim silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie sa max. obroty w silnikach DTI? Prawde mowiac czytam o tych 3500RPM i wydaje mi sie, ze chyba nigdy nawet tak wysoko nie doszedlem. Raczej wystarcza mi mocy przy 1500-2500, wtedy i tak jest max. moment w moim silniku.

Ja jak ją przepalałem doszedłem do 5000 rpm :D Obrotomierz jest wyskalowany do 6000 rpm, pewnie to jest max.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności