Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Cze wszystkim. Przy wymianie wahacza u astry mk3 (w moim przypadku to vauxall( zerwał mi si gwint w podłużnicy (w środku) czy jak to się tam nazywa. Dokręciłem śrubę tyle ile się dało i jeździłem tak. Stukało rzecz jasna, zwłaszcza przy hamowaniu bo był luz. Niestety, wiedziałem że to jest na krótką metę i śruba szczeliła. Nie ma jej wogóle, ewentualnie połowa dostała w środku. Czy jest szansa to naprawić? Proszę pomóżcie. Mnie przychodzi na myśl - gwintowanie - czyli nowy gwint w podłużnicy i w wahaczu bo nic innego nie można chyba zrobić. Proszę poradzcie coś ale miejcie na uwadze to, że nie mam warunków do naprawy. Warsztaty w Wielkiej Brytanii się tego nie podejmują, bo nie potrafią lub naprawa przewyższa wartość samochodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Napisałbyś, że chodzi o Astrę F Jeśli całkiem poleciał gwint to i prze-gwintowanie chyba nie wypali w sankach większa śruba wejdzie i chyba rozwiercać nie trzeba ale w tulei już może być problem Najrozsądniej wypadało chyba dostać się od góry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-218127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 czyli krótko mówiąc po samochodzie.Bo skoro Przegwintowanie chyba nie wypali, a od góry praktycznie w warunkach przydomowych nie ma możliwości dojścia. No niestety nie pocieszyłeś mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-218126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 praktycznie w warunkach przydomowych nie ma możliwości dojścia.jest szansa,trzeba ostrym przecinakiem naciać blachę ,odgiąć,wstawić srubę i zakonserwowac .Robiłem to w astrzeG.Kanał i godzinka roboty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-218122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Tak jak powiedział zibi, szansa jest i warto spróbować W różnych modelach zdarzają się podobne sytuacje (puszcza nakrętka) i nie idzie odkręcić śruby, a w sposób "przez okienko" można to zregenerować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-218106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelnrg Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) robię wykopaliska ale sam właśnie trafiłem że jest zestaw naprawczy dla zainteresowanych to numer 3 ale jak się to wsadza w ramę bo nie umie dojść 190496273302009CROSSMEMBER,ASSY.,FRONT AXLE1 290343607302891INSERT,THREADED,M12 X 1.5 X 18 MM,CROSSMEMBER TO UNDERBODY1 390305069402880INSERT,THREADED,M14 X 1.5 X 20 MM,CROSSMEMBER TO UNDERBODY1 4110916312000608SCREW,HEX.HD.,M12 X 27,CROSSMEMBER TO UNDERBODY (NLS.- USE 11091633 20 00 981)2 4110916332000981SCREW,HEX.HD.,M12 X 27,CROSSMEMBER TO UNDERBODY2 5110916412000609SCREW,HEX.HD.,M12 X 90,CONTROL ARM TO CROSSMEMBER (NLS.- USE 11091643 20 00 982)2 5110916432000982SCREW,HEX.HD.,M12 X 90,FRONT SUSPENSION ARM TO UNDERBODY2 690304130302914SCREW,HEX.HD.,M14 X 91,CROSSMEMBER TO UNDERBODY2 790344703302915WASHER2 890468617302926NUT,CAGED,M12 X 1.5,CROSSMEMBER TO UNDERBODY0 Edytowane 10 Stycznia 2017 przez pawelnrg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-657824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-657826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 testowalem juz kilka razy i dziala   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-657827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelnrg Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 na filmiku gość naprawia gwint w aluminium! a w zawieszeniu gwint ma skok 1.25, twardość 10.8 czy coś takiego...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-657829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 no i ?? wkrecasz sprezyne ze stali a nie z aluminium sa rozne rozmiary sprezyn i gwintownikow jak widac na filmie sa cale zestawy te co zapodales wkreca sie w bude sruba przechodzi przez sanki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15561-zerwany-gwint-w-pod%C5%82u%C5%BCnicypomocy/#findComment-657831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.