Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witam! Mam Opla Zafire A 2001 rok benzyna/gaz. Ostatnio padl mi akumulator, chociaz mial dopiero rok, lecz uznalem ze mogl byc jakis wadliwy i po roku wyszlo. Ale gdy wlozylem kolejny akumulator efekt byl ten sam, a mianowice akumulator znowu padl. Doszedlem do wniosku ze mam jakis "lewy pobor pradu". I w tym tkwi moj problem. Czy ktos ma pojecie co moze powodowac ten lewy pobor prad? ewnetulanie jak to sprawdzic/naprawic? Z gory dziekuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam! Mam Opla Zafire A 2001 rok benzyna/gaz. Ostatnio padl mi akumulator, chociaz mial dopiero rok, lecz uznalem ze mogl byc jakis wadliwy i po roku wyszlo. Ale gdy wlozylem kolejny akumulator efekt byl ten sam, a mianowice akumulator znowu padl. Doszedlem do wniosku ze mam jakis "lewy pobor pradu". I w tym tkwi moj problem. Czy ktos ma pojecie co moze powodowac ten lewy pobor prad? ewnetulanie jak to sprawdzic/naprawic? Z gory dziekuje. Najpierw zmierz jaki prąd płynie przy wszystkim wyłączonym, robiłeś jakieś modyfkiacje w aucie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 sprawdz sobie lampki , czy ci jakas nie swieci caly czas, mozesz pobawic sie w ten sposob - wpinasz amperomierz w obwod + akumulatora (szeregowo) i wyciagasz bezpieczniki po kolei - patrz kiedy ci prad maleje... a jak tam alternator? jest sprawny? jego tez sprawdz ja bym zrobil w takiej kolejnosci - sprawdzic uplyw pradu, sprawdzic alternator a nastepnie bawic sie z bezpiecznikami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Jak zmierzyc czy Ci cos nie kradnie pradu to proste, zdejmujesz jedna kleme i wpinasz pomiedzy kleme a słupek akumulatora miernik ustawiony na pomiar pradu ( A jak amper) potem jezeli miernik wskaze pobór ( a wskaze niewielki napewno bo przeciez prad pobieraja takie urzadzenia jak chociazby zegarek lub oswietlenie wnetrza przy otwartych dzwiach ) ale jesli bedzie to pobór znaczny to poprostu wyciagamy bezpieczniki po kolei i sprawdzamy czy ten pobór sie zmniejszył czy nie jesli tak sprawdzamy za co odpowiedzialny jest dany bezpiecznik i szukamy usterki w danym ukladzie . Acha miernik powinien miec pomiar przynajmniej z 10 Amper.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 miałem podobną sytuację, rano nie chciał gasnąć abs i tc, wszystko wina słabego aku, pierwsza diagnoza alternator, druga aku nie przyjmuje podawanego prądu, a ostatecznie robota kosztowała 20 zł, bo trzeba było zarobić od nowa klemy przy aku , bo zamiast przekazywać prąd tam gdzie trzeba , zamieniały go w nikomu niepotrzebne ciepło(klemy robiły się gorące )pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart77 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam cos kradnie prad rzedu 80-90mA wyciagnelem wszystkie bezpieczniki i przekazniki w kabinie,radio,autoalarm ale nadal to samo.Odlaczylem alternator i nic,rozrusznik nowy w tym roku wiec go nie ruszam.Pod maska jest chyba z 8 bezpiecznikow glownych wyciagniecie drugiego z gory powoduje ze spada do 10mA ale wiele rzeczy w aucie nie dziala i kontrolka z samochodu z kluczykiem mruga.Nigdzie nie ma info na temat tych bezpiecznikow.Ma ktos jakies pomysly co mam jeszcze sprawdzic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam cos kradnie prad rzedu 80-90mA Ale o co Ci chodzi, prąd, który podałeś to 0,09A czyli przy założeniu, że aku ma 60ah to trzeba by ok 650h aby go rozładować, więc w czym problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart77 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam cos kradnie prad rzedu 80-90mA Ale o co Ci chodzi, prąd, który podałeś to 0,09A czyli przy założeniu, że aku ma 60ah to trzeba by ok 650h aby go rozładować, więc w czym problem Moj aku ma 72Ah bo to diesel ale problem w tym ze powinno byc 0,01 - 0,03A kreci ok czasem ma problemy zima aku jest niedoladowany no i ta swiadomosc ze gdzie jest problem.Wiem ze nie rozladuje aku do konca przez kilka dni ale jednak nie daje spokoju.Gdzie znalesc opis tych bezpiecznikow?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 bart77, opisz dokladnie ktory to dokladnie bezpiecznik, no i powinien byc opis w instrukcji i na klapce od bezpiecznikow, chyba...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart77 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 bart77, opisz dokladnie ktory to dokladnie bezpiecznik, no i powinien byc opis w instrukcji i na klapce od bezpiecznikow, chyba...Nie ma nigdzie opisu tych bezpiecznikow i w tym problem.Duze bezpieczniki obok akumulatora.W moim przypadku drugi od gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.