Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sprawa ma miejsce w Astrze II 2.0 L DTI 16V 101 KM

 

Strasznie mi parowały szyby. Wymieniłem filtr kabiny ( pyłowy ). Ale podczas wymiany zauważyłem ze nie zawsze działa obieg wewnętrzny. Zacina się silniczek który poprzez cięgiełko zamyka lub otwiera obieg powietrza. Czasami całkowicie stanie i pomimo wciskania klawisza na desce rozdzielczej nie rusza się klapka zamykania lub otwierania cyrkulacji powietrza. Jak puknę silniczek to zaskoczy. Mieliście może taki problem i jak go rozwiązać?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/1567-awaria-cyrkulacji-powietrza-opel-astra-ii/
Udostępnij na innych stronach

Jak pukniesz i działa, to coś ze stykami.

Nawiasem mówiąc, w G obieg nie jest tak samo sterowany, jak w F?Podciśnieniem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/1567-awaria-cyrkulacji-powietrza-opel-astra-ii/#findComment-349529
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda...

A nie da się go rozebrać?

Może naprawisz, a wymienić i tak trzeba.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/1567-awaria-cyrkulacji-powietrza-opel-astra-ii/#findComment-349501
Udostępnij na innych stronach

skot1, Oczywiście pamiętasz,że obieg wewn. nie działa w astrze G przy ustawieniu nadmuchu na szybę.

Jak ci bardzo parują szyby to wywal całkowicie filtr p.pyłkowy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/1567-awaria-cyrkulacji-powietrza-opel-astra-ii/#findComment-349468
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawa ma miejsce w Astrze II 2.0 L DTI 16V 101 KM

 

Strasznie mi parowały szyby. Wymieniłem filtr kabiny ( pyłowy ). Ale podczas wymiany zauważyłem ze nie zawsze działa obieg wewnętrzny. Zacina się silniczek który poprzez cięgiełko zamyka lub otwiera obieg powietrza. Czasami całkowicie stanie i pomimo wciskania klawisza na desce rozdzielczej nie rusza się klapka zamykania lub otwierania cyrkulacji powietrza. Jak puknę silniczek to zaskoczy. Mieliście może taki problem i jak go rozwiązać?

 

Witam.

Miałem, a w sumie mam ten sam problem. Filtra nie wyrzucaj,zawsze to jakaś ochrona,a co do silniczka to mi też się zacinał, wtedy szyby strasznie parują,pomagało tylko włączenie klimy:) Rozwiązałem to odłączając kostkę zasilającą i pozostawiając mechanizm w pozycji otwartej.Jest to rozwiązanie tymczasowe,ale przynajmiej nie myślę o tym czy przypadkiem tym razem się nie zatnie. Sam silniczek kosztuje w ASO 200-240 PLN. Niektórzy próbowali go reanimować, nie zawsze się to udaje. Ciężko go rozerać ale się da. Powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/1567-awaria-cyrkulacji-powietrza-opel-astra-ii/#findComment-349428
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności