Gość filio80 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 witam ja tez jestem ciekaw co i jak?? z tym czujnikiem ma sie rozumiec...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-36060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinbad Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 u mnie padł sterownik silnika i muszę wymienić na nowy . mam 2 błędy : p0115 p0180 szukam dobrego używanego w rozsądnej cenie lub kogoś kto naprawia takie rzeczy . autko odpala już dobrze ale nadal za bardzo kopci i chodzi za głośno .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 P0115 to czujnik temp. płynu chłodniczego, a P0180 temperatury paliwa. Bez problemu możesz sprawdzić rezystancję obu czujników, przedzwonić instalację od czujników do komputera. Jeśli wszystko w/w będzie ok wtedy wymienisz komputer silnika (ten z dwoma wtykami na górze silnika).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinbad Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Oki sprawdze , dodatkowo padło wspomaganie układu kierowniczego ESP kontrolka cały czas się świeci ,sprawdziłem dwa bezpieczniki i są OK. Układ ESP też ma coś wspólnego z komputerem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Sprawdzałeś ładowanie? Zmierz napięcie podczas pracy silnika bo tu może być przyczyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinbad Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Sprawdziłem ładowanie jest 14.4 V kontrola ładowania gaśnie po starcie silnik równo pracuje ale powyżej 3 tys. mocno kopci mimo ,że sprawdziłem wtryski i są ok Cały czas świeci się kontrolka auta z kluczykiem .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Usuń przyczynę usterek opisanych wyżej a tryb awaryjny powinien stać się nieaktywny i dymienie powinno ustąpić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinbad Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam wstyd się przyznać ale narobiłem sobie problemów przez mój mały błąd . W czasie jak składałem auto po sprawdzeniu wtrysków obróciłem sterownik silnika i podpiąłem wtyczki na odwrót przez co pompa nie podawała paliwa rozrusznik kręcił a kontrolka auto z kluczykiem nie zapalała się w ogóle. Panowie z Opla poinformowali mnie ,że sterownik jest spalony i trzeba wstawić nowy 4000 zł. Powiedzieli również ,że nie działa EPS ale nie wiedzą czemu , komputer tego nie wskazał. Znalazłem gościa na allegro i za 250 zł naprawił ów spalony sterownik i mam po sprawie . silnik pali nie dymi kontrolka auto z kluczykiem gaśnie po włączeniu zapłonu, jedynie co mi zostało to kontrolka EPS i brak wspomagania układu kierowniczego. Bezpieczniki sprawdziłem ładowanie też i nie wiem co dalej .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-33100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SopelTNW Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 no to zonk naklepiej pojedz do serwisu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-31407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Odczytaj błędy z modułu EPS, będziesz wiedział co go trapi. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-30934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.