Skocz do zawartości

[1.7 DTI] Nieszczelnosc na pompie wtryskowej


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie padł sterownik silnika i muszę wymienić na nowy .

mam 2 błędy :

p0115

p0180

 

szukam dobrego używanego w rozsądnej cenie lub kogoś kto naprawia takie rzeczy .

autko odpala już dobrze ale nadal za bardzo kopci i chodzi za głośno .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35851
Udostępnij na innych stronach

P0115 to czujnik temp. płynu chłodniczego, a P0180 temperatury paliwa. Bez problemu możesz sprawdzić rezystancję obu czujników, przedzwonić instalację od czujników do komputera. Jeśli wszystko w/w będzie ok wtedy wymienisz komputer silnika (ten z dwoma wtykami na górze silnika).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35846
Udostępnij na innych stronach

Oki sprawdze , dodatkowo padło wspomaganie układu kierowniczego ESP kontrolka cały czas się świeci ,sprawdziłem dwa bezpieczniki i są OK.

 

Układ ESP też ma coś wspólnego z komputerem ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35743
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ładowanie jest 14.4 V kontrola ładowania gaśnie po starcie silnik równo pracuje ale powyżej 3 tys. mocno kopci mimo ,że sprawdziłem wtryski i są ok

Cały czas świeci się kontrolka auta z kluczykiem .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35721
Udostępnij na innych stronach

Usuń przyczynę usterek opisanych wyżej a tryb awaryjny powinien stać się nieaktywny i dymienie powinno ustąpić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-35720
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wstyd się przyznać ale narobiłem sobie problemów przez mój mały błąd .

 

W czasie jak składałem auto po sprawdzeniu wtrysków obróciłem sterownik silnika i podpiąłem wtyczki na odwrót przez co pompa nie podawała paliwa rozrusznik kręcił a kontrolka auto z kluczykiem nie zapalała się w ogóle.

 

Panowie z Opla poinformowali mnie ,że sterownik jest spalony i trzeba wstawić nowy 4000 zł.

Powiedzieli również ,że nie działa EPS ale nie wiedzą czemu , komputer tego nie wskazał.

 

Znalazłem gościa na allegro i za 250 zł naprawił ów spalony sterownik i mam po sprawie .

silnik pali nie dymi kontrolka auto z kluczykiem gaśnie po włączeniu zapłonu,

jedynie co mi zostało to kontrolka EPS i brak wspomagania układu kierowniczego.

Bezpieczniki sprawdziłem ładowanie też i nie wiem co dalej .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/15876-17-dti-nieszczelnosc-na-pompie-wtryskowej/page/3/#findComment-33100
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności