Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witam Mam pytanko tzn na poczatek to o termostacie bo napewno to on padł (albo się zapowietrzył układ choć poziom płynu utrzymywałem raczej na poziomie) bo jade , jade i jade a temperaturka na wskazaniu dalej na niebieskim polu jeżdze na lekko przysłonietej chłodnicy ona jest gorąca zaraz przy wejściu, wiec mam obieg otwarty non stop. Z tego co patrzałem to żeby wymienić termostat w mojej asterce to raczej terzeba cały rozrząd rozebrać a to nie dla mnie. Czy jest jakiś inny sposób jeżeli tak już mam z tym termostatem toczy niedogrzany silnik spala wiecej cały czas czy tylko to że dłużej może na ssaniu popracować bo cholernie zaczyna mi paliwoznikać Lipa bedzie jak przyjdą mrozy i czy takie długo trwałe jeżdzenie z zepsutym termostatem ma jakieś uboczne skutki ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Cały czas będzie ci więcej palił, bo nie osiąga optymalnej temperatury pracy i ma większe opory, a i rozgrzewa sie znacznie wolniej. Do tego silnik szybciej się zużywa. Ja na twoim miejscu bym wymienił, miałem tak samo rok temu i jak się zrobiło zimniej, od razu wymieniłem (na szczęście ja nie musiałem się dotykać rozrządu).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-349058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 penitto, glownie chodzi o to, ze czujnik temp. bedzie wysylal informacje do komputera, a ten caly czas bedzie wzbogacal mieszanke, a co za tym idzie spalanie wzrosnie o okolo 30%   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-349056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Palenie, jak palenie, a przy -15 bedzie zimno w środku, oj zimno....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-349049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 ok dzięki za informacje a może lepiej napierw sprawdzić czy nie jest układ zapowietrzony , spuścić płyn może się coś tam odwiesi , co o tym sądzicie bo takto znowu kasa pójdzie przez głupi termostat bede musiał mechanikowi zapłacić bo ten rozrząd to nie dla mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-349031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Układ powinien się sam odpowietrzyć, chyba, że jest nieszczelny. Odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów, w 16V jest na obudowie termostatu korek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-349024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Ja się dokleje u mnie bardzo długo się grzeje i mam wskażnik przed 90 stopni oddaje do mechanika powiedział że rano odpali i sprawdzi czy to termostat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-348961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilok Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów ja37, a mógłyś dokładniej powiedzieć gdzie ten czujnik się znajduje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-348786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Kolektor ssący, od góry, po stronie alternatora. http://img297.imageshack.us/img297/729/czujnikpf5.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-348783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 ja mam problem ze wskaznikiem przy 150km/h spada na zero a za 5,6s znow wraca ale pokazuje 80stopni albo jeszcze mniej...dziala jak chce.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1617-termostat-a-spalanie/#findComment-348781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.