Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Heh no to Ci się udało ;) Tylko wtedy orygnalne pompy gm są tańsze 3200:) a Isuzu jak napisałeś 3900.No ale dobrze ze allegro jest:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

A czy są jakieś objawy które wcześniej wskazują na zbliżającą się awarię tej pompy lub (sterownika pompy) ;)

 

Mam Astrolota G x20dtl i tak się zastanawiam - bo ostatnio parę razy zgasł mi np: na światłach (na ciepłym silniku a innym razem na zimnym ).

Jakieś trzy miesiące miesiące temu też mi parę razy zgasł np: przy włączaniu się do ruchu z podporządkowanej - ale myślałem, że to może dla tego, że nie przyzwyczaiłem się do nowego autka (BTW: to mój pierwszy diesel)

Po za tymi objawami wszystko jak najbardziej OK.

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dizle mają to do siebie że gaz trzeba zdecydowanie przydusić żeby auto nie zgasło.Objawami jakimiś kłopotami z pompą lub jej oprzyrządowaniem mogą być trudnosci z odplaniem po dłuższym postoju(zapowietrzanie się) przez zawór zwrotny albo sparciale przewody lub pękające plastikowe trujniki przy weżach odpływowych paliwa.Pozatym czesto zdarzają się awarie sterwonika wtrysku ale wtedy autko by albo było bardzo mułowte albo "krztusiło" się w jakiejś parti obrotów z powodu braku odpowiedniej dawki paliwa.Jeśli autko śmiga Ci bez problemu i odpala za pierwszym "kopem" po dłuższym postoju to wszystko jest ok:) Chyba ze zapalają Ci się jakieś kontrolki na desce rozdzielczej

 

 

 

 

poprawiłem błędy/blowal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Samochod naprawiony...

Poszla pompa wtryskowa a konkretnie sterownik i walek napedu sie przytarl...

Koszt regeneracji 2,5 tys zl.... koszt wymiany 500 zl...

Serwis Opla.... OK. 500 zl wzieli za wyjecie, wlozenie i wyregulowanie pompy wtryskowej, oprocz tego wyregulowli mi reczny, wymienili zarowki w desce rozdzielczej, zlikwidowali swiecenie nieszczesnej kontrolki poduszek powietrznych, umyli, pocalowali w zderzak i podziekowali... Polecam to niz jakiegos kowala z kanalem w stodole i ceniacego sie stowe nizej...

Po naprawie samochod jest zywszy, bardziej wyrywny a najwazniejsze nie mam klopotow z odpaleniem po dluzszym postoju. Czy jest temperatura dodatnia, ujemna, czy samochod stoi godzine czy pare dni odpala "na dotyk". Nie ma juz tego chechlania rozrusznikiem ktore wiekszosc zna, jeden obrot walem i autko chodzi...

[/b]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
[. Nie ma juz tego chechlania rozrusznikiem ktore wiekszosc zna, jeden obrot walem i autko chodzi...

[/b]

 

 

Mi na szczęście autko pali tak jak Tobie :mrgreen: Poza jednym wyskokiem:) A pompe wtryskową mam dalej oryginalną.A jak mnie pamięć nie myli jest kilka warsztatów w polsce co naprawiają same sterowniki wtrysku :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Panowie, trochę w temacie, trochę nie.

Zastanawiam się nad kupnem Vectry B 2,0 DTI http://magdusia.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3075692

( przebieg 151 kkm, sprowadzona niecały rok temu z ostatnim wpisem do książki 140 kkm ). Sprzedawca mówi, że wymieniał pompę, znaczy regenerował jakieś 2-3 tys wcześniej, ma na to papier i roczną gwarancję, nie widzi problemów żeby przed zakupem sprawdzi go w serwisie.

Jak mają się takie pompy po regeneracji?

Samochód jest w stanie, jak na rocznik 2000, bardzo dobrze utrzymany ( nie licząc jakichś drobnych odprysków na masce ), w kombi, z climatronic'iem, ma wszystko to czego obecnie potrzebuję.

 

PS czy we wszystkich vectrach B, na kielichach, jest coś w rodzaju taśmy, teflonu, pasty nie wiem dokładnie jak to nazwac... ??

 

Jakich dokładnie informacji na temat danego auta, sprowadzonego z zagranicy, mogę oczekiwac przy sprawdzaniu go w serwisie Opla?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich dokładnie informacji na temat danego auta, sprowadzonego z zagranicy, mogę oczekiwac przy sprawdzaniu go w serwisie Opla?

Kol. jeżeli zamierzasz zrobic diagnostykę silnika w ASO to będziesz miał wszystko w wydruku komputerowym .Wszystkie normy w wykresach itd. . my tu nic w tej kwestii ci nie doradzimy, bo zrobi to od nas na 100%lepiej komputer. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość kristoff3119

Witam. Niedawno kupiłem opla vectrę 1999r z silnikiem 2,0dti, zza granicy. Okazało się, że auto ma usterkę ale dopiero po przejechaniu okło 45km. Mianowicie zaczęło szarpać i w rezultacie gasnąć. Oczywiście towarzyszyło mu zapalanie się kontrolki cheek. Samochód odprowadziłem do mechanika (z opinii znajomych dość dobrego), po skontrolowaniu diagnoza jaką postawił to oczywiście pompa wtryskowa pada i można ją zregenerować. Ok. robimy. Minęło ileś dni i tel. do mnie, że auto jest gotowe do odebrania. Zapłaciłem i jade do domu, wszystko git ale po przejechaniu 90km spowrotem zaczyna się szarpanie, więc tel. i odstawiam auto do warsztatu, bo jest na tzw. "GWARANCJI". Znów mija kilka dni i odbieram auto lecz tym razem nie dojeżdżam nawet do domu więc okło 15km, auto muszę już niestety holować spowrotem do mechanika. Kolejny odbiór auta kończy się tym, że w rezultacie przejeżdżam 250km i auto kompletnie "zdycha" i znów powtarzam całą procedurę. Mechanik mówi, że przy aucie przed regeneracją pompy było grzebane i ma przez to problemy z doborem sterownika na pompę (spalił się tranzystor). Kiedy po raz kolejny odebrałem auto pokazał mi sterownik i komputer, który terz na wszelki wypadek zmienił. Więc zadowolony wsiadłem i pognałem do domu, niejeździłem dużo ale po około tygodniu od odebrania i przejechania 200km auto zgasło. Próba odpalenia i nic, po jakimś czasie zapaliła ale po kilku minutach poszarpała sil. i zgasła. Vectra jak jest zimna pali normalnie (jak diesel z tego roku, lekko żuci silnikiem i chodzi) lecz po kilku, kilkunastu minutach szarpnie i gaśnie. Mechanik rozkłada ręce i mówi, że już sam tam doinwestował, skończyły mu się pomysły i sprawdzone zostało wszystko, oczywiście odmawiając pomcy. Błędy jakie się pojawiają to p1220 i p1345 oraz zapaljący się cheek. Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa była cała regenerowana czy sam sterownik?

P1345 - Uszkodzenie czujnika położenia pompy wtryskowej. Jeśli naprawiany był sam sterownik to nic nie da, w pompie jest czujnik halla który jest najprawdopodobniej padnięty. Podjedź do kumatego speca od pomp podłączy ją pod kompa i dokładnie sprawdzi. Sprawdź też czujnik położenia wału może też świrować. Zazwyczaj przyczyną padania sterowników jest szwankująca mechanika (nastawnik konta wtrysku).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kristoff3119

Pompa była cała regenerowana. Błąd p1345 wywala dopiero po kilkukrotnej próbie odpalenia auta, podstawowy błąd to p1220, on wychodzi kiedy auto świruje. Dzisiaj zrobiłem 40km bez żadnych komplikacji. Nie wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności