Skocz do zawartości

Pobór prądu na postoju.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj poszedłem do garażu i po sprawdzenie okazało się, że:

Po wyjęciu żarówki od oświetlenia bagażnika prąd po zamknięciu samochodu (nie ma znaczenia czy pilotem od alarmu czy kluczykiem) spada do 120-130 mA. Po włożeniu żarówki znów jest 400-430 mA.

Żarówka się nie świeci, ale widać coś ten prąd poprzez tę żarówkę ciągnie. W chwili obecnej żarówka jest wyciągnięta- brak oświetlenia bagażnika jest mało kłopotliwy.

Teraz jeszcze myślę, czy 120-130 mA jest to wartość w normie. Jak policzę to w pełni naładowany akumulator połowę swojej pojemności utraci 12 dniach.

Dzięki za linki, oczywiście przeczytałem.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem też duży pobór elektryk wyciągnął dwa przekażniki 1-R10 z deski bezpiecznikowej a drugi umieszczony gdzieś za tą deską.przekażniki te są koloru zielonego.NR.1 oznaczony jest jako przekażnik odłączenia itam zmostkował drutem .Niby wszystko działa pobór w normie ale on dalej nie wie co ma robić bo wziął 50zl. a dla mnie temat jest otwarty bo po coś te przekażniki ktoś umieścił...aha zbadaj sobie akumulator on też może mieć zwarcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Miałem podobny problem z moją, kupioną z Francji, Zafirką - zbyt duży ok. 400 mA pobór jałowy powodował pady akumulatora. Niepotrzebnie kupiłem nowy, bo po wizycie w dobrym serwisie w W-wie okazało się , że dodatkowy upływ prądu powoduje uszkodzony przekażnik pod skrzynką bezpieczników. Chyba i u Kolegi bez wizyty w prof. serwisie Opla nie obędzie się. Polecam Połczyńską w W-wie!

 

Andrzej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Niepotrzebnie kupiłem nowy, bo po wizycie w dobrym serwisie w W-wie okazało się , że dodatkowy upływ prądu powoduje uszkodzony przekażnik pod skrzynką bezpieczników.

 

Co mozesz polecic z dobrych serwisow w W-wie, oprocz oczywiscie ASO?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

U mnie problem ten sam pobór na postoju ok 0,33A. Po dwóch dniach postoju samochodu kaplica nie odpala,a aku ma dopiero rok!.

Szukałem tego zielonego przekaźnika za skrzynką ale nie mogłem go znaleźć.

Czy ktoś może mi dokładnie opisać gdzie on się znajduje.Bo nie wiem czy jest a gniazdo zapalniczki w bagażniku jest

Pomocy!

 

Aha Auto Zafira 2.0 DTL 2002 rok

 

[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 10:49 ]

czy ktos jest w stanie pomóc???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Skrzynkę z bezpiecznikami trzeba wykręcić jest za nią. U mnie był zamontowany w podstawce przykręconej do nadwozia (Było to zrobione elegancko). Piszę o tym bo też miałem informację, że u niektórych luźno wisiał na przewodach. Po wyciągnięciu tego przekaźnika w chwili obecnej mam 120 mA, nie wiem czy to dużo czy mało, ale pewne jest, że to dużo dużo mniej niż 400 mA. Jeżeli będziesz miał w dalszym ciągu problem, to daj znać pójdę do garażu i porobię zdjęcia w którym miejscu jest u mnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie odkręcałem skrzynki bezpieczników tylko odchylałem na max i wyciągałem dolną osłonę i przyznam szczerze że oprócz kostki do świateł skandynawskich nic nie widziałem.

Być może za mało dokładnie szukałem :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.Jakie masz radio?Jezeli nie oryginalne,tzn model fabryczny,to byc moze jest odwrotnie podlaczone...W radiu sa dwa zasilania,jedno stale drugie po zaplonie.Gdy sa zamienione radio nie trzyma ustawien lub pobiera pradna postoju.Moze sa zlaczone razem ,wtedy bedzie dzialac bez kluczyka i w niektorych radiach jest wtedy pobor.Ladowanie jest ok.Gdyby cos bylo z diodami w alternatorze przy uszkodzonych plusowych swiecilaby sie kontrolka po wylaczeniu kluczyka.Bezpieczniki wyciagaj patrzac w opis z ksiazki.Z komputerem nie powinno sie nic dziac i raczej poduszka taz bledow nie zlapie,ale nie kus losu :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam!!!

Miałem ten sam problem. Powodem rozładowywania akumulatora był fabryczny alarm. Doszedłem do tego jak dostał świra i nie mogłem go wyłączyć. Musiałem wyrywać syrenę. Wyciągnij bezpiecznik od centralnego i przez jakiś czas zamykaj go z kluczyka, a zobaczysz że sytuacja się nie powtórzy. Co do przygasających świateł to spowodowanie jest to przekładnia elektryczną, normalne w tych modelach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności