Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Czy warto zrobić w Astrze 2 Twinport zakrycie z przodu przed maską żeby uchronić się przed nawiewem zimna na chłodnicę?Kiedyś Wartburg miał aluzję.I to dużo dawało. Oraz gdzie najlepiej zasłonkę założyć? Oczywiście nie mam klimy czyli miejsca jest dużo. Pozdrawiam zmarzniętych czytaj, czytaj, czytaj http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25854&highlight=sprawny+termostat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 witam, mam astre classic 1,7 D ... 93r. mam nowy akumulator mimo to auto strasznie ciezko kreci np. ostatnio przy -15 -20 i dzis rano jakies -18 nawet nie probowalem go odpalac jak uslyszalem jak sie meczy aku. szkoda go rozladowac. swiece czasami podgrzewam po kilka razy (4-5) ... czy moze to byc olej? o co moze chodzic bo nie wierze ze w zimie tym autem nie mozna jezdzic. w koncu diesle musza jakas zapalac (audi a4 kolegi nie ma tego problemu, pali jak w lato, bmw brata e46 rowniez nie!) o co chodzi u mnie?ktos wie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 mam nowy akumulator mimo to auto strasznie ciezko kreci jedyne co mi sensownego przychodzi do głowy to opory w samym rozruszniku (tulejki) Choć dobrze wiesz, że raczej 1,7D należy do tych "prawdziwych" diesli z wszystkimi jego zaletami i wadami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 wiesz to moj pierwszy diesel ... powiedzialem sobie ze od tad zawsze... ale od tej zimy chyba opla wiecej nie kupie a tego sie pozbede... jakie sa wady i zalety ... ? bo teraz juz pala mniej 2-litrowki ... z turbina i jazda fajniejsza. a tutaj podoba mi sie jego praca jak zapali ... naprawde taka, rowna porzadna, mozna powiedziec dosc ciezka ... no dzwiek super... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif i prosze o te powazne zalety i wady ... nie o to ze trzyma temp. (bo ladnie grzeje w zimie), choc ma nizsza, i wg. wskaznika to mam wrazenie ze on tak pracuje ponizej 45st C nie wiem jak patrzec na ten wskaznik bo tesc ma 1.6 w benzynie to jemu prawie w ogole wskazkowka temp sie nie podnosi a nie ma problemu z ogrzewaniem ... dziwne te ople ... szczerze mowiac ... bo przy dodatnich temperaturach jest to samo rozumiem ze dzis zamowione swiece zarowe nie wiele pomoga...?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 majki25, bo ten silnik to typowy wół roboczy.. typu kombi załadowane pod dach i w Polskę, a nie silnik który ma dawać przyjemnośc z jazdy. I niech elektryk sprawdzi CI ten rozrusznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 przy -14 jakos zapalil ... do tej pory -5 -7 -3 0 to nawet sie nie zawahal, pali jak zloto ... a ostatnie ponad -20 juz nie bardzo go chcialo ruszyc... no to zakladac te swiece nowe czy nie ... ? a rozrusznik sprawdza mi w sobote dopiero ... mechanicy, skoro mowisz zeby to sprawdzic, mimo ze nigdy nie mialem klopotu (przed wielkim mrozem), palil z pierwszego nie pelnego nawet trzymania kluczyka (szczegolnie gdy sie zagrzal) czyli coz ... czekac na odwliz do -5 -3 http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif moze po prostu tak ma jak jest zimno... (bardzo zimno)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 majki25, tym sie zasugerowałem jak mówisz że aku masz nowe, ale słabo (wolno) rozrusznik obraca wałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 teraz jak jest zimno tak kreci ... wrecz bardzo wolno ... bo jak jest cieplo to szalony .. .http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif spoko przezuce sie na komunikacje miejska... ale w piatek i tak bede musial go odpalic ... ale to bedzie unas kolo -3 to powinno dac rade... dzieki za odpowiedz pozdrawiam cieplo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 majki25, proszę założyć osobny temat o swoim problemie, ten nie dotyczy kłopotu z uruchomieniem dizla przy -20'C tylko o zabezpieczeniu auta przed skutkami mrozów. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/offtopic.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jak masz centralny i chcesz zamknąć wlew paliwa to najpierw otwórz maskę, zamknij drzwi normalnie z kluczyka (zamkną się jak zwykle) potem odłącz aku i zatrzaśnij maskę. Jak chcesz podłączyć aku to normalnie otwórz drzwi kluczykiem tylko że otworzą się tylko te drzwi które chcesz, otwórz maskę i podłącz aku. Ja tak wyjmowałem akumulator i wszystkie drzwi, bagażnik oraz wlew paliwa są zamknięte. Mam nadzieje że jak włożę aku to centralny będzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16562-jak-zabezpieczy%C4%87-opelki-przed-bardzo-niskimi-temperaturami/page/3/#findComment-206322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.