Skocz do zawartości

jak zabezpieczyć opelki przed bardzo niskimi temperaturami


Gość sledzik1102

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Czy warto zrobić w Astrze 2 Twinport zakrycie z przodu przed maską żeby uchronić się przed nawiewem zimna na chłodnicę?Kiedyś Wartburg miał aluzję.I to dużo dawało. Oraz gdzie najlepiej zasłonkę założyć? Oczywiście nie mam klimy czyli miejsca jest dużo.

Pozdrawiam zmarzniętych

 

czytaj, czytaj, czytaj http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25854&highlight=sprawny+termostat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam,

mam astre classic 1,7 D ... 93r.

 

mam nowy akumulator mimo to auto strasznie ciezko kreci np. ostatnio przy -15 -20 i dzis rano jakies -18

 

nawet nie probowalem go odpalac jak uslyszalem jak sie meczy aku. szkoda go rozladowac.

swiece czasami podgrzewam po kilka razy (4-5) ...

 

czy moze to byc olej?

 

o co moze chodzic bo nie wierze ze w zimie tym autem nie mozna jezdzic. w koncu diesle musza jakas zapalac (audi a4 kolegi nie ma tego problemu, pali jak w lato, bmw brata e46 rowniez nie!) o co chodzi u mnie?ktos wie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam nowy akumulator mimo to auto strasznie ciezko kreci

 

jedyne co mi sensownego przychodzi do głowy to opory w samym rozruszniku (tulejki)

 

Choć dobrze wiesz, że raczej 1,7D należy do tych "prawdziwych" diesli z wszystkimi jego zaletami i wadami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiesz to moj pierwszy diesel ... powiedzialem sobie ze od tad zawsze... ale od tej zimy chyba opla wiecej nie kupie a tego sie pozbede... jakie sa wady i zalety ... ? bo teraz juz pala mniej 2-litrowki ... :rotfl: z turbina i jazda fajniejsza.

 

a tutaj podoba mi sie jego praca jak zapali ... naprawde taka, rowna porzadna, mozna powiedziec dosc ciezka ... no dzwiek super... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

i prosze o te powazne zalety i wady ... nie o to ze trzyma temp. (bo ladnie grzeje w zimie), choc ma nizsza, i wg. wskaznika to mam wrazenie ze on tak pracuje ponizej 45st C :beer: nie wiem jak patrzec na ten wskaznik bo tesc ma 1.6 w benzynie to jemu prawie w ogole wskazkowka temp sie nie podnosi a nie ma problemu z ogrzewaniem ...

 

dziwne te ople ... szczerze mowiac ... :)

 

bo przy dodatnich temperaturach jest to samo

 

rozumiem ze dzis zamowione swiece zarowe nie wiele pomoga...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
majki25, bo ten silnik to typowy wół roboczy.. typu kombi załadowane pod dach i w Polskę, a nie silnik który ma dawać przyjemnośc z jazdy. I niech elektryk sprawdzi CI ten rozrusznik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przy -14 jakos zapalil ... do tej pory -5 -7 -3 0 to nawet sie nie zawahal, pali jak zloto ...

a ostatnie ponad -20 juz nie bardzo go chcialo ruszyc...

 

no to zakladac te swiece nowe czy nie ... ? a rozrusznik sprawdza mi w sobote dopiero ...

mechanicy, skoro mowisz zeby to sprawdzic, mimo ze nigdy nie mialem klopotu (przed wielkim mrozem), palil z pierwszego nie pelnego nawet trzymania kluczyka (szczegolnie gdy sie zagrzal)

 

czyli coz ... czekac na odwliz do -5 -3 http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

moze po prostu tak ma jak jest zimno... (bardzo zimno)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

teraz jak jest zimno tak kreci ... wrecz bardzo wolno ... bo jak jest cieplo to szalony .. .http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

spoko przezuce sie na komunikacje miejska... :) ale w piatek i tak bede musial go odpalic ... ale to bedzie unas kolo -3 to powinno dac rade... :rotfl:

 

 

dzieki za odpowiedz :beer: pozdrawiam cieplo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader
majki25, proszę założyć osobny temat o swoim problemie, ten nie dotyczy kłopotu z uruchomieniem dizla przy -20'C tylko o zabezpieczeniu auta przed skutkami mrozów. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/offtopic.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz centralny i chcesz zamknąć wlew paliwa to najpierw otwórz maskę, zamknij drzwi normalnie z kluczyka (zamkną się jak zwykle) potem odłącz aku i zatrzaśnij maskę. Jak chcesz podłączyć aku to normalnie otwórz drzwi kluczykiem tylko że otworzą się tylko te drzwi które chcesz, otwórz maskę i podłącz aku.

Ja tak wyjmowałem akumulator i wszystkie drzwi, bagażnik oraz wlew paliwa są zamknięte.

Mam nadzieje że jak włożę aku to centralny będzie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności