Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam to bardzo bym prosił o namiar na tego "pasjonata" pozdrawiam Daniel   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigsuch Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 luis105 ja też miałem problem z odpalaniem porannym. Objawy podobne do twoich - kręciłem rozrusznikiem i jakby chciał załapać ale nie mógł. Dopiero po kilku kręceniach (2 do 4, zależnie od temp.) zaskakiwał. Przelewy miałem dobre, świece też, czyjniki temp. OK. Walczyłem z problemem prawie dwa tygodnie. Okazało się że miałem nieszczelność na przewodzie wychodzącym z filtra paliwa do pompy i dostawało się tam powietrze. Stało się tak dzięki mechanikowi który wymieniał mi filtr paliwa -gdy składał układ paliwowy przewody ułożył troche inaczej (jeden przewód nie był w zatrzasku znajdującym się na obudowie filtra). Dopiero gdy wspomniane przewody ułożyłem "po staremu" to wszystko wróciło do normy, układ się uszczelnił - autko zaczęło normalnie palić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.