Skocz do zawartości

Korek od zbiorniczka wyrównawczego astra G


Rekomendowane odpowiedzi

Ksiazka podaje ze na goracym silniku ( 90 stopni) mozna podczas odkrecania korka sie poparzyc. Zalecaja odkrecanie przez szmatke albo odczekanie. Mozliwe ze zrobili jakies tam zmiany i korek ma inne wlasciwosci ten nowszy. Bynajmniej pisalo w ksiazce od megany ze nie dozwolone jest zamienianie tych korkow z silnikow o innej pojenosci.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203305
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

renault dużo pisze w swoich książkach dziewczyna ma meganke i co rusz coś się tam dzieje jak nie cos w zawieszeniu to ostatnio po wyjechaniu z garażu zapaliła się kontrolka od ABS i po dwóch dniach sama zgasła perpetum mobile :) Wracając do mojego płynu to doszło jeszcze trochę km, które przejechałem i poziom jak najbardziej w normie nic nie ubyło :) boję się zaglądać jutro z rana pod maskę bo przeważnie cały dzień stan był ok a po nocy rano trochę zawsze brakowało. Jestem dobrej myśli bo widzę zdecydowaną różnicę po wymianie korka :) zobaczymy jutro :)

 

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 21:31 ]

Powiem wam nowinę ;) odkąd mam ten korek nie parują mi szyby :D!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203295
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam nowinę :drunk: odkąd mam ten korek nie parują mi szyby

... no... nareszcie wiemy czemu parują...musisz to napisać w tematach o parowaniu :?::drunk: Pozdro... :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203113
Udostępnij na innych stronach

Napiszę napiszę na pewno nie jest to przypadkiem u każdego ale zawsze jakaś dodatkowa opcja, która może akurat komuś się przydać.

Ogólnie po nocy zawsze jak samochód odpaliłem to słyszałem jak woda zaczynała krążyć w układzie i po ruszeniu przez chwilę było słychać przelewanie się wody nawet po odpowietrzeniu układu. Dziś tego nie było :lol::?::drunk: natomiast ze zbiorniczka ubyło na oko minimetr płynu, pewnie teraz odpowietrzył się dokładniej układ i stąd ten minimalny spadek bo żadnej plamy w garażu nie było. Wczoraj zrobiłem około 100 km i płyn ciepły trochę się podnosił zaś zimny opadał i był równo ze zgrzewem a po nocy minimalnie poniżej zgrzewu, zobaczymy jutro jak po nocy będzie to wyglądać

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203054
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak tylko w tym kółku co jest srebrny kolor ja mam czarny

 

[ Dodano: Nie Sty 18, 2009 11:49 ]

Hej. Sprawa wygląda tak, że po nocy ubyło jeszcze trochę płynu dziwi mnie tylko, że to jest po nocy. Jak samochód rozgrzeję to poziom się podnosi i jak ostygnie to poziom jest równo ze zgrzewem czyli tak jak dolałem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203025
Udostępnij na innych stronach

Bobelekk

 

Może ci jeszcze ubywać przez jakiś czas i właśnie po długim postoju będziesz widział niedostatek płynu. Wydaje mi się, że jest to związane z odpowietrzaniem układu chłodzenia. Poza tym musisz wiedzieć, że np. po 8 godzinach od wyłączenia silnika temperatura płynu jest wyższa niż po 20 godzinach a co za tym idzie poziom może się różnić, bo jak wiesz wraz ze wzrostem temperatury, zwiększa się ciśnienie i jednocześnie zwiększa się poziom płynu. Zawsze sprawdzaj po długim postoju jak silnik całkowicie ostygnie i w miarę możliwości w tym samym miejscu i jak jest mało, to dolej. Jak nie masz jakichś dużych ubytków, to jeździj i ciesz się jazdą. I depnij mu od czasu do czasu, bo w innym poście piszesz żeby nie kręcić autka powyżej 2,5 tyś. ;)

 

P.S. Ja u siebie też mierzyłem płyny z aptekarską dokładnością i powiem ci, że ciągle mi coś nie grało. A teraz jak dałem spokój swojej Asterce i nie zaglądam do niej częściej niż raz na dwa tygodnie i nie stoję nad nią z suwmiarką, to i płyny mam w miarę na dobrym poziomie. :-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202470
Udostępnij na innych stronach

Gość gringoo_zg

Panowie powiedzcie czym sie różnią te 2 korki bo mają jakies inne te zaworki:

 

http://www.allegro.pl/item531870803_korek_zbiorniczka_wyrownawczego_opel_z_zaworkiem.html

 

http://www.allegro.pl/item528923293_korek_zbiorniczka_z_zaworkiem_opel_astra_vectra.html

 

który bedzie lepszy do astry y20dth ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202464
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrusss1970

Ja latem przerabiałem ten sam problem co bobelekk i miałem różne opinie na ten temat. Płyn ubywał, ciśnienie było duże, aż płyn szedł górą jak odkręcałem przy ciepłym silniku. Dolewałem płynu i tak jeździłem bo nic innego się sie działo (robiłem też długie trasy nawet po 300 km). Po jakimś czasie zacząłem czuć płyn w kabinie, zaczęły parować szyby i pewnego dnia jak buchnęło parą w kabinie to już wiedziałem że to nagrzewnica. Na szybko zmostkowałem przewody które wchodzą do nagrzewnicy i o dziwo ciśnienie od razu zmalało, płyn nie ubywał. Kupiłem na allegro używaną nagrzewnicę zamontowałem i po problemie, A mechanicy już straszyli że to uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Sprawdź czesie masz mokro pod nogami na dole pod konsolą. U mnie w tym starym korku nazbierało się brudu i tam są chyba metalowe kulki i też przez to było większe ciśnieni i płyn szybciej ubywał. Jak masz teraz inny korek to jest mniejsze ciśnienie i płyn będzie ubywał wolniej szczególnie po nocy, ale i tak będzie ubywał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202336
Udostępnij na innych stronach

No jak na razie obserwuję. Korek był zmieniony w piątek w sobotę trochę ubył w niedzielę również natomiast dziś rano maska w górę i zdziwienie poziom taki sam jak w niedzielę czyli nic nie ubyło. Zobaczymy jutro :drunk:

 

ps jak coś to sorry za błędy ale dziś mam imieninki hehe :drunk: i piszę to po %

 

pozdro : )

 

[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 12:48 ]

Dziś rano zaglądam pod maskę i co widzę ........ Stan bez zmian nic nie ubyło :cry:!:(!:rotfl:!:drunk:!:drunk:!!!

 

temat uważam za zamknięty

 

podsumowując podczas naprawy tego rozwiązałem problem z parującymi szybami oraz zapowietrzonym układem chłodzenia. Koszt naprawy to 8 zł :drunk:

 

Dziękuję za waszą pomoc bez was nie wpadł bym na to, że może to być korek

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202233
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności