wesol Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ksiazka podaje ze na goracym silniku ( 90 stopni) mozna podczas odkrecania korka sie poparzyc. Zalecaja odkrecanie przez szmatke albo odczekanie. Mozliwe ze zrobili jakies tam zmiany i korek ma inne wlasciwosci ten nowszy. Bynajmniej pisalo w ksiazce od megany ze nie dozwolone jest zamienianie tych korkow z silnikow o innej pojenosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 renault dużo pisze w swoich książkach dziewczyna ma meganke i co rusz coś się tam dzieje jak nie cos w zawieszeniu to ostatnio po wyjechaniu z garażu zapaliła się kontrolka od ABS i po dwóch dniach sama zgasła perpetum mobile Wracając do mojego płynu to doszło jeszcze trochę km, które przejechałem i poziom jak najbardziej w normie nic nie ubyło boję się zaglądać jutro z rana pod maskę bo przeważnie cały dzień stan był ok a po nocy rano trochę zawsze brakowało. Jestem dobrej myśli bo widzę zdecydowaną różnicę po wymianie korka zobaczymy jutro [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 21:31 ] Powiem wam nowinę odkąd mam ten korek nie parują mi szyby !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Powiem wam nowinę odkąd mam ten korek nie parują mi szyby... no... nareszcie wiemy czemu parują...musisz to napisać w tematach o parowaniu Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Napiszę napiszę na pewno nie jest to przypadkiem u każdego ale zawsze jakaś dodatkowa opcja, która może akurat komuś się przydać. Ogólnie po nocy zawsze jak samochód odpaliłem to słyszałem jak woda zaczynała krążyć w układzie i po ruszeniu przez chwilę było słychać przelewanie się wody nawet po odpowietrzeniu układu. Dziś tego nie było natomiast ze zbiorniczka ubyło na oko minimetr płynu, pewnie teraz odpowietrzył się dokładniej układ i stąd ten minimalny spadek bo żadnej plamy w garażu nie było. Wczoraj zrobiłem około 100 km i płyn ciepły trochę się podnosił zaś zimny opadał i był równo ze zgrzewem a po nocy minimalnie poniżej zgrzewu, zobaczymy jutro jak po nocy będzie to wyglądać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Czy Twoj nowy korek wyglada tak? http://moto.allegro.pl/item485511069_korek_zbiorniczka_z_zaworkiem_opel_astra_vectra.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Dokładnie tak tylko w tym kółku co jest srebrny kolor ja mam czarny [ Dodano: Nie Sty 18, 2009 11:49 ] Hej. Sprawa wygląda tak, że po nocy ubyło jeszcze trochę płynu dziwi mnie tylko, że to jest po nocy. Jak samochód rozgrzeję to poziom się podnosi i jak ostygnie to poziom jest równo ze zgrzewem czyli tak jak dolałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-203025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rutek83 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Bobelekk Może ci jeszcze ubywać przez jakiś czas i właśnie po długim postoju będziesz widział niedostatek płynu. Wydaje mi się, że jest to związane z odpowietrzaniem układu chłodzenia. Poza tym musisz wiedzieć, że np. po 8 godzinach od wyłączenia silnika temperatura płynu jest wyższa niż po 20 godzinach a co za tym idzie poziom może się różnić, bo jak wiesz wraz ze wzrostem temperatury, zwiększa się ciśnienie i jednocześnie zwiększa się poziom płynu. Zawsze sprawdzaj po długim postoju jak silnik całkowicie ostygnie i w miarę możliwości w tym samym miejscu i jak jest mało, to dolej. Jak nie masz jakichś dużych ubytków, to jeździj i ciesz się jazdą. I depnij mu od czasu do czasu, bo w innym poście piszesz żeby nie kręcić autka powyżej 2,5 tyś. P.S. Ja u siebie też mierzyłem płyny z aptekarską dokładnością i powiem ci, że ciągle mi coś nie grało. A teraz jak dałem spokój swojej Asterce i nie zaglądam do niej częściej niż raz na dwa tygodnie i nie stoję nad nią z suwmiarką, to i płyny mam w miarę na dobrym poziomie. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Panowie powiedzcie czym sie różnią te 2 korki bo mają jakies inne te zaworki: http://www.allegro.pl/item531870803_korek_zbiorniczka_wyrownawczego_opel_z_zaworkiem.html http://www.allegro.pl/item528923293_korek_zbiorniczka_z_zaworkiem_opel_astra_vectra.html który bedzie lepszy do astry y20dth ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ja latem przerabiałem ten sam problem co bobelekk i miałem różne opinie na ten temat. Płyn ubywał, ciśnienie było duże, aż płyn szedł górą jak odkręcałem przy ciepłym silniku. Dolewałem płynu i tak jeździłem bo nic innego się sie działo (robiłem też długie trasy nawet po 300 km). Po jakimś czasie zacząłem czuć płyn w kabinie, zaczęły parować szyby i pewnego dnia jak buchnęło parą w kabinie to już wiedziałem że to nagrzewnica. Na szybko zmostkowałem przewody które wchodzą do nagrzewnicy i o dziwo ciśnienie od razu zmalało, płyn nie ubywał. Kupiłem na allegro używaną nagrzewnicę zamontowałem i po problemie, A mechanicy już straszyli że to uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Sprawdź czesie masz mokro pod nogami na dole pod konsolą. U mnie w tym starym korku nazbierało się brudu i tam są chyba metalowe kulki i też przez to było większe ciśnieni i płyn szybciej ubywał. Jak masz teraz inny korek to jest mniejsze ciśnienie i płyn będzie ubywał wolniej szczególnie po nocy, ale i tak będzie ubywał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 No jak na razie obserwuję. Korek był zmieniony w piątek w sobotę trochę ubył w niedzielę również natomiast dziś rano maska w górę i zdziwienie poziom taki sam jak w niedzielę czyli nic nie ubyło. Zobaczymy jutro ps jak coś to sorry za błędy ale dziś mam imieninki hehe i piszę to po % pozdro : ) [ Dodano: Wto Sty 20, 2009 12:48 ] Dziś rano zaglądam pod maskę i co widzę ........ Stan bez zmian nic nie ubyło !!!!:drunk: temat uważam za zamknięty podsumowując podczas naprawy tego rozwiązałem problem z parującymi szybami oraz zapowietrzonym układem chłodzenia. Koszt naprawy to 8 zł Dziękuję za waszą pomoc bez was nie wpadł bym na to, że może to być korek Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16825-korek-od-zbiorniczka-wyr%C3%B3wnawczego-astra-g/page/4/#findComment-202233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.