Gość GmsMetallica Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 rosoch, jak już pisałem wcześniej sprawdzaj dokładnie wszelkie łączenia w układzie hamulcowym, servo itd itp, inne rady nie ma chyba że wymiana wszystkiego na nowe ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witam rosoch, Zaczął bym od sprawdzenia czy cylinderki nie są wilgotne Następnie jak ci podpowiadają. Odpowietrzyć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Nie wymieniałem jeszcze nic w układzie hamulcowym, Skoro tak to wszystko wskazuje na konieczność wymiany płynu hamulcowego. Płyn jest higroskopijny (wchłania wilgoć) i po jakimś czasie (dwa trzy lata) zawiera już tyle wody, że po nagrzaniu hamulców a co za tym idzie i płynu woda paruje czyli zamienia się w gaz i mamy efekt zapowietrzonych hebli. Takie jest moje zdanie, oczywiście inne elementy układu i jego szczelność też trzeba sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rosoch Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Pierwsze co to wymienię płyn hamulcowy. Autko mam już 4 lata i nie wymieniałem płynu a poprzedni użytkownik nie wiadomo kiedy go wymieniał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Pierwsze co to wymienię płyn hamulcowy. Autko mam już 4 lata i nie wymieniałem płynu a poprzedni użytkownik nie wiadomo kiedy go wymieniał. Bardzo dobra decyzja. I ważne jest aby to zrobić dobrze, czyli; odessać np. strzykawką płyn ze zbiorniczka, uzupełnić nowym. Dalej odpowietrzyć korektor siły hamowania tylnej osi, jeśli jest, następnie tylne hamulce, najpierw prawe tylne koło, później lewe. A na końcu przód, też najpierw prawe a potem lewe (koło oczywiście)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyciu Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 a pro po słabego pierwszego hamowania miałem taki przypadek w moim innym samochodzie i też przewalałem wszystko i bez efektu, a problemem okazała się vacum pompa która dawała za małe podciśnienie na serwo, po wymianie jak ręką odjął   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.