Skocz do zawartości

Przerywa podczas jazdy...


Gość maniek02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ja mialem taki sam problem jak maniek02 w mojej corsie jednak pomogla wymiana kabli od swiec i nowa kopulka. Przed wymiana mialem tak jak ty, spokojna jazda nagle 1-2 szarpniecia i znowu spokojnie sie jechalo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no u mnie na bank sa to przewody, wczoraj jak jechałem na nocke do pracy zapaliłem auto pod domem otworzyłem maske... i ;)? zobaczyłem iskre przeskakujaca na tej metalowej fajce http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif hehehe podjechałem pod garaz wymieniłem na te niby "nowe" jeden przewód i juz oki ale chce kupić nowe zeby mieć pewnosć tylko teraz jakie??? ostatnio miałem NGK made i Japan i padły po 5 miesiacach??? coś proponujecie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam corse B X12SZ. gaśnie mi po nagrzaniu sie silnika co to moze być? wymieniłem już sonde, swiece,kable,palec rozdzielacza, kopułke zapłonu, moduł i silniczek krokowy i dalej mi gaśnie czy może to być czujnik halla jak tak to prosze o zdjęcie jak wygląda w celu zamówienia na allegro z góry dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz jak już zmieniłem moduł to zgaśnie bez przerywania a po zgaśnięciu odpale bez problemu i nie wiem czy jak ssanie się wyłancza! gaśnie jak temperatura dojdzie pod 90 stopni corse mam od niedawna wiec niewiele o niej wiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze mialem taki proble i wymiana kabli, swiec na nic sie nie zdala, mechanik stwierdzil ze dobrze by bylo sprawdzic silniczek krokowy, kupilem nowy i jest ok, ale powiedzial ze nastepnym razem jak tak sie bedzie dzialo to nie kupowac nowego silniczka tylko wyjac go i wyczyscic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak zrobię wyjmę silniczek krokowy i wyczyszczę, ale byłem tez u mechanika i powiedział że może to być przez zawory niby luz sam się kasuje ale może ten kasownik już się wyrobił i nie dokońca domyka zawory jak się nagrzeją, jak sprawdzić ten luz na zaworach wiem że na ciepłym silniku ale w jaki sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności