Skocz do zawartości

Corsa umarla ? nie odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie prąd 540, a w tamtym aucie nie wiem dokładnie bo koleś jest w pracy. Ale pojemność ma 45 Ah. Jak wróci to będziemy działać. Jeżeli różnica będzie większa niż 200, to nie będziemy ryzykować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie prąd 540, a w tamtym aucie nie wiem dokładnie bo koleś jest w pracy. Ale pojemność ma 45 Ah

Zgadza sie w dieslu prąd rozruchu jest dużo większy różnica bedzie dużo większa On może miec w granicach 340A nawet mniej .Można popalić elektronikę . rozrusznik itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz odpalić auto z akumulatora o większej pojemności to nie ma w tym żadnych problemów.

Prąd rozruchu aku nie ma tu też żadnego znaczenie (o ile jest równy lub większy niż wymagany). Ten parametr określa ile akumulator może wydać maksymalnego prądu przy rozruchu. Ale to nie oznacza, że przy każdym rozruchu z aku "wypływa" max. prąd. Odbiornik określa ile potrzebuje prądu, aku ma mu to dostarczyć.

Pojemność aku (Ah) to paramter określający ile może zmagazynować energii. W uproszczeniu aku 60Ah możer wydać prąd 1A przez 60h (2A przez 30h itd).

I nie martw się, nie popalisz żadnej elektroniki dopóki nie przekroczysz max. napięcia (ale oba akumulatory mają i tak 12V.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz odpalić auto z akumulatora o większej pojemności to nie ma w tym żadnych problemów.

Prąd rozruchu aku nie ma tu też żadnego znaczenie (o ile jest równy lub większy niż wymagany). Ten parametr określa ile akumulator może wydać maksymalnego prądu przy rozruchu. Ale to nie oznacza, że przy każdym rozruchu z aku "wypływa" max. prąd. Odbiornik określa ile potrzebuje prądu, aku ma mu to dostarczyć.

Pojemność aku (Ah) to paramter określający ile może zmagazynować energii. W uproszczeniu aku 60Ah możer wydać prąd 1A przez 60h (2A przez 30h itd).

I nie martw się, nie popalisz żadnej elektroniki dopóki nie przekroczysz max. napięcia (ale oba akumulatory mają i tak 12V.

zgadzam sie z przedmowca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz odpalić auto z akumulatora o większej pojemności to nie ma w tym żadnych problemów.

Prąd rozruchu aku nie ma tu też żadnego znaczenie (o ile jest równy lub większy niż wymagany). Ten parametr określa ile akumulator może wydać maksymalnego prądu przy rozruchu. Ale to nie oznacza, że przy każdym rozruchu z aku "wypływa" max. prąd. Odbiornik określa ile potrzebuje prądu, aku ma mu to dostarczyć.

Pojemność aku (Ah) to paramter określający ile może zmagazynować energii. W uproszczeniu aku 60Ah możer wydać prąd 1A przez 60h (2A przez 30h itd).

I nie martw się, nie popalisz żadnej elektroniki dopóki nie przekroczysz max. napięcia (ale oba akumulatory mają i tak 12V.

Dokładnie nie popalisz niczego. No chyba że połączysz akumulatorki w szeregi i uzyskasz 24V ! :cry:

A prąd rozruchowy czym większy tym lepiej. Łatwiej odpalić samochód.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi.

Usterka zdiagnozowana.

Po pierwsze:padnięty aku

Ale dalej sytuacja się bardziej komplikuje. Krótko mówiąc, remont.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności