Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 utwardzone to nie to samo co sportowe. Jeżdziłem astrą na sporcie i to inna bajka. Po prostu standardowe sprężyny są miękkie, a te utwrdzone, wzmocnione są twardze (ale do sportowych trochę im brakuje), poza tym nie obniżają auta, a u mnie teraz tył nie siada, więc jest nawet troszke wyżej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-347614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Bardzo dobra uwaga SZOSZON 1983. Ja też jestem tego zdania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-347607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NIESWIADEK Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Witam! Załatwiłem problem ocierania. Kupiłem najpierw sprężyny oplowskie - ale okazało się że problem nie zniknął - ja nie potrzebuję obniżonego auta tylko twardsze - więc pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i wymieniłem te oplowskie sprężyny na inne z daewoo lanos - są o 2 cm wyższe i oczywiście o wiele twardsze - teraz juz problem zniknął całkowici - autko jest delikatnie wyższe - ale jak wiozę standardowe 5 osób - nie ma szans na ocieranie nawet na najwyższych wybojach. Polecam takie rozwiązanie - ja jestem zachwycony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-347187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Ja osobiście nigdy nie zdecydowałbym się na takie rozwiązanie... Może 2cm to nie dużo wiecej, ale zawieszenie było projektowane pod odpowiednie sprężyny i o ile obniżając możemy najwyżej bardziej je wytłuc to o kiedy podwyższamy zawieszenie igramy z bezpieczenstwem, bo zmieniamy srodek ciężkosci auta na wyższy przez co może okazać sie bardziej wywrotne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-346951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NIESWIADEK Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ja osobiście nigdy nie zdecydowałbym się na takie rozwiązanie... Może 2cm to nie dużo wiecej, ale zawieszenie było projektowane pod odpowiednie sprężyny i o ile obniżając możemy najwyżej bardziej je wytłuc to o kiedy podwyższamy zawieszenie igramy z bezpieczenstwem, bo zmieniamy srodek ciężkosci auta na wyższy przez co może okazać sie bardziej wywrotne... Ja nie jeżdżę w rajdach i nie wchodzę w zakręty z prędkościami światła- dla mnie najważniejszy jest komfort, a zresztą własnie wróciłem z długiego wyjazdu - na trasie było kilka ciasnych zakrętów - i uważam że auto wchodziło w nie lepiej niż przed wymianą a do tego stało się odrobinę twardsze! pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-346883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem jest dobry amortyzator. Sprezyn bym nie ruszal na razie Proponuje takie rozwiazanie: Na allegro (i w wiekszosci sklepow motoryzacyjnych) sa gumy do sprezyn takie Tak wyglada zamontowana guma Jesli gumy nie pomoga to znaczy ze naprawde masz sprezyny do d.... i warto wymienic na nowe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-346877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Ja zastosowałem wzmocnione sprężyny "D&D Resory Polska" + Kayaby Excel-G (gazówki) i jestem pod ogromnym wrażeniem! Na trzepakach wyszło mi, że poprzednbie amory miały 70% sprawności (olejowe monroe), ale jazdy teraz, a poprzednio nie da się porównać... Trzymanie na zakrętach idealne! Przy chamowaniu bardzo bardzo delikatny przechył do przodu, po zakończeniu absolutnie zero bujania! Jestem bardzo bardzo zadowolony i polecam ten zestaw!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-346443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 W mojej poprzedniej astrze F kombi (benzyna) zmiana przednich sprezyn na model od diesla zaowocowala wiekszym komfortem, mniejszymi drganiami kierownicy i lagodniejszym odczuwaniem dziur. Bardzo polecam taki zabieg!!! Obcnie tez mam F kombi i mam dylemat co zrobic z tylnymi sprezynami poniewaz jedna z nich pekla. Wiem, ze na tyl nie ma rozroznienia pomiedzy dieslem i benzyna. Sa tylko standardowe i wzmacniane(zwane inaczej usztywnianymi lub sprezynami o przedluzonej zywotnosic,hmmm?). Niestety jestem juz po zakupach-standardowych sprezyn (MAGNUM) do kombi i po lekturze tematow na forum zastaniawiam sie czy je wogole zalozyc... Co sadzicie? Czy gumy podkladane pod zakonczenia sprezyn tez nalezy wymienic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1734-zawieszenie-co-zakupi%C4%87/page/2/#findComment-345786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.